Terkini | New

OLDTOWN WHITE Coffee bekerjasama bersama Foodpanda bagi melancarkan Oldtown 2GO.

OLDTOWN WHITE Coffee bekerjasama bersama Foodpanda bagi melancarkan Oldtown 2GO.

Menu menarik Oldtown 2GO kini boleh dihantar oleh Foodpanda kerumah anda hanya kurang dari 30 minit. Perkhidmatan penghantaran makanan antarabangsa Foodpanda yang dikehendaki telah bekerjasama dengan OLDTOWN White Coffee untuk memberikan rakyat Malaysia menu penghantaran premium - OLDTOWN 2GO.








Perkhidmatan penghantaran makanan yang berkembang pesat antarabangsa beroperasi sepenuhnya dalam 14 tahun di negeri dan Wilayah Persekutuan di Malaysia. Selaras dengan pernyataan misi mereka "Membawa kebaikan makanan ke dalam harian anda ", syarikat penghantaran makanan melihat perkongsian sebagai langkah ke arah menarik lebih banyak rakyat Malaysia untuk menempah untuk keselesaan mereka, dengan keselesaan yang sihat makanan yang mereka suka.



'Dengan beribu-ribu jenis makanan yang terdapat di aplikasi kami, ini sangat istimewa kepada kami sebagai Menu Penghantaran OLDTOWN 2GO hanya tersedia pada foodpanda. Foodpanda bertujuan untuk mempunyai makanan yang dihantar tepat ke depan pintu Anda dalam waktu kurang dari 30 menit, "kata Sayantan Das, Pengarah Urusan, foodpanda Malaysia.

"Menu premium 2GO kami bermatlamat untuk memenuhi permintaan rakyat Malaysia yang sibuk yang tidak ingin berkompromi dengan rasa dan mencari makananan yang bermutu tinggi dihantar terus ke pintu depan mereka. Pengguna mencari kualiti dan kepuasan yang sama makan di restoran "kata Encik Clarence Leon D'Silva.


Kini terdapat lebih daripada 150 cawangan OLDTOWN White Coffee yang terdapat pada foodpanda di seluruh Malaysia dan sedang mencari untuk mengembangkan jumlah itu kepada kira-kira 170 cawangan oleh akhir tahun ini.



Perkongsian pilihan ini adalah salah satu cara makanan panda terus membawa kenikmatan makanan kepada lebih ramai rakyat Malaysia melalui pelbagai jenis makanan keselesaan. Menu Penghantaran OLDTOWN 2GO memaparkan item di bawah dan hanya akan tersedia di dalam Lembah Klang pada masa ini:























● Chicken Hor Fun
● Curry Noodles
● Classic Dry Meehoon with Dry Curry Chicken
● Classic Dry Meehoon with Fried Chicken Fillet
● Nasi Lemak with Dry Curry Chicken
● Nasi Lemak with Prawn Sambal
● Nasi Lemak with Fried Chicken Fillet
● Oriental BBQ Chicken Wholemeal Sandwich
● Fried Chicken Nasi Lemak Roll







Bersempena dengan pelancaran dan perayaan Merdeka yang akan datang dan Hari Malaysia, rakyat Malaysia boleh menikmati penghantaran PERCUMA + 10% OFF dari foodpanda untuk pesanan daripada OLDTOWN 2GO Menu dari 20 Ogos - 16 Sept 2019.

Untujk maklumat lanjut sila layari laman social media.

Facebook: https://www.facebook.com/FoodpandaMalaysia/
Twitter: https://twitter.com/foodpanda_my
Instagram: https://www.instagram.com/foodpandamy

Website: www.oldtown.com.my
Facebook: www.facebook.com/OldTownWhiteCoffeeMalaysia
Instagram: www.instagram.com/oldtownwhitecoffee/
Twitter: twitter.com/oldtown_wcoffee