Terkini | New

Hidangan masakan jalanan Thai di ChakriMy di Sunway Pyramid

Kali ini ingin kami kongsikan kepada anda tempat makan menarik di Sunway Pyramid Mall yang boleh anda nikmati makanan terbaik. Jom kita menjamu selera dengan masakan jalanan Thai yang sedap bersama dengan pelbagai hidangan menarik yang lain.



ChakriMy menyajikan makanan asli Thai dan memastikan kualiti dan keaslian resipi Thai yang tepat, betul-betul seperti yang anda dapati di gerai jalanan dan kafe Thailand. Berkunjung lah ke aras bawah Sunway Piramid Mall.






Antara hidangan yang menyelerakan di ChakriMy yang terletak di dalam Sunway Pyramid untuk kami kongsikan kepada anda semua. Antara pilihan menarik adalah seperti.


MamaHotPot   \ Rm 39.90

Hidangan utama popular dipanggil "MAMA HOT POT." hidangan penuh dengan citarasa dan isi yang mewah. Ia akan dihidangkan dalam periuk besar bersama mee dan bahan-bahan lazat seperti udang, ketam, ayam dan telur. Sesuai untuk berkumpulan kerana pot yang agak besar.


Egg Lava Chicken With Rice   \ Rm 13.90


Fried Calamari With Lime & Chili   \  Rm 14.90


Seafood Phad Thai With Wanton Skin   \ Rm 15.90


Deep Fried Tilapia   \ Rm 38.90


Butter Milk Prawn   \ Rm 17.90




Red Ruby Water Chestnut   \  Rm 7.90



Mango Sticky Rice With Ice Cream  \ Rm 10.90

Chef mereka menggunakan produk segar, tempatan dan bermusim untuk mencipta hidangan inovatif dan klasik. Semua hidangan tidak mempunyai MSG tambahan, bahan tambahan atau pengawet dan dimasak dengan minyak kolesterol yang rendah.


  


Bahagian air minuman pelbagai pilihan menarik untuk anda cuba yang pastinya menarik. Sesuai untuk anda berkunjung dalam kumpulan kerana ChakriMy mempunya keluasan yang besar dan luas.

Untuk maklumat lanjut layari website dan sosial media mereka.
Facebook : ChakriMy