Terkini | New

Gong Cha Memperkenalkan Siri e-Minuman Pertama dengan Shopee

Minuman bubble tea kegemaran rakyat Malaysia, Gong Cha dan platform e-dagang no.1 Malaysia Shopee bergabung untuk membawa semua pengguna rangkaian Shopee yang disebut Shopee 9.9 Super Drinks yang pasti akan merasai selera, memberikan senyuman di wajah semua yang mereka idamkan.



Memperkenalkan tiga siri minuman istimewa - the Mango Matcha Latte, Mango Latte & Mango Marble, minuman ekslusif dan istimewa ini diperkenalkan dalam acara membeli-belah tahunan Shopee 9.9 Super Shopping Day.



Mango Matcha Latte
Mango Matcha Latte yang berlapis tiga dan menarik terdiri daripada jus mangga pekat , matcha tea dan susu segar yang berkrim. Walaupun ada yang tertanya-tanya pada gandingan aneh dan kepahitan yang berbeza dari matcha dan rasa manis dari mangga, mereka sebenarnya saling melengkapi dengan baik ketika dicampur bersama. Beranilah mencuba Mango Matcha Latte ini yang pasti akan membangkitkan deria gastronomi anda.



Mangga Latte
Rasa Mango Latte halus dan lembut bersama teh hijau Gong Cha digabungkan dengan susu segar sementara potongan mangga menawarkan tekstur yang unik. Versi latte teh hijau yang menyegarkan dan berbuah ini adalah sesuatu yang tidak dapat anda lepaskan!



Mango Marble
Campuran mangga, bersama teh hijau dan buih susu khas Gong Cha, mencipta tekstur marmar yang indah yang memberikan namanya kepada minuman ini. Gabungan buih susu yang kaya dengan krim dan rasa bunga mangga menjadi minuman menyegarkan untuk anda nikmati semasa melakukan perjalanan dengan rakan-rakan.

Gong Cha memperkenalkan siri e-minuman mereka untuk pertama kalinya di mana minuman tersebut hanya boleh dibeli secara digital melalui aplikasi Shopee dan dikumpulkan di kedai mereka. Dapatkan siri e-minuman Shopee x Gong Cha sekarang secara eksklusif di Shopee melalui portal dalam aplikasi Voucher Makanan dan Perkhidmatan. Baucar Shopee 9.9 Super Drink boleh ditebus di semua gerai Gong Cha di seluruh negara dari sekarang hingga 27 September.

Peminat boleh menikmati minuman dengan harga perkenalan RM7 (Harga biasa: RM10) dari sekarang hingga 13 September. Lebih jimat apabila anda membeli minuman dengan harga RM5 hanya pada tarikh istimewa ini: 1 Sept, 6 Sept dan 9 Sept.

Gunakan kod GC99 semasa pembayaran untuk menikmati pulangan wang syiling 30% (terhad pada RM5) semasa anda membeli siri e-minuman di Shopee dari 1 - 9 September.

The Shopee 9.9 Super Drink diperkenalkan sempena Shopee 9.9 Super Shopping Day, yang berlangsung dari sekarang hingga 9 September 2020.

Pengguna yang mengunjungi Shopee untuk membeli-belah boleh mendapat penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM9, Jualan Mengejutkan setiap hari dengan tawaran RM9, baucar diskaun 50% serta hadiah bernilai sehingga RM 99,000 untuk dimenangi menerusi Shopee Games.

Tunggu apa lagi? Lawati https://shopee.com.my/gongcha-shopee-series sekarang!