Terkini | New

Nikmati Kod Promo Istimewa Bersama Foodpanda Sempena Bulan November 2020

Nikmati Kod Promo FoodPanda untuk istimewa untuk bulanNovember 2020 bagi restoran di Malaysia untuk pelanggan baru dan pelanggan sedia ada dengan Potongan hingga 50%!. Nikmati penjimatan setiap hari untuk semua pesanan anda dari restoran kegemaran anda dengan senarai kod promosi dan baucar foodpanda



Anda akan dimanjakan dengan pilihan ketika menjamu selera seterusnya. Puaskan selera anda dengan beberapa restoran tempatan dan antarabangsa teratas di kawasan anda yang telah bekerjasama dengan foodpanda untuk membawa pengalaman makan mereka ke rumah anda.


Pilih makanan pilihan anda dari restoran kegemaran anda untuk dihantar ke depan pintu. Jangan lupa menggunakan baucar foodpanda dan kod promo semasa proses pembayaran untuk membuat pesanan anda lebih berpatutan.



Kini, foodpanda juga menawarkan penghantaran tanpa sentuhan, untuk memastikan keselamatan pada masa-masa yang tidak menentu ini. Dengan penghantaran tanpa sentuhan, anda boleh menghantar pesanan kepada foodpanda anda untuk memberitahu mereka di mana anda boleh menghantar pesanan makanan anda. Pesan dengan foodpanda hari ini dan nikmati penghantaran percuma di kedai terpilih sepanjang tahun!


Anda juga boleh mengikuti mereka di facebook dan instagram untuk lebih banyak promo, kod dan baucar. Muat turun aplikasi untuk tawaran flash dalam aplikasi eksklusif! .

Memuat turun aplikasi foodpanda dari Play Store dan App Store atau layari laman web foodpanda untuk menikmati penghantaran makanan yang terbaik pada harga yang berpatutan.