Terkini | New

Pembaharuan Tajaan Daripada SPEEDO Dan Pakaian Renang Fastskin LZR Racer

Tahniah kepada duta Speedo Malaysia iaitu Cindy Ong (World Masters Championships 5x gold medalist) dan Jayden Tan (National Team Distance Swimmer). Mereka menandatangani perbaharuan tajaannya bersama Speedo.



Cindy telah meraih lima pingat emas dan dua perak di Kejohanan Renang Dunia di Gwangju, Korea Selatan tahun lalu. 


Kejayaan itu menjadikannya orang Malaysia pertama yang memenangi gelaran peringkat dunia dalam sukan renang. Cindy akan menggunakan pakainan renang Fastskin terbaru yang juga dipakai oleh juara dunia Amerika, Caeleb Dressel. 



Inovasi terbaru pakaian renang dari Speedo untuk perenang, Fastskin LZR Racer adalah pakaian renang berteknologi tinggi yang terbuat dari poliuretana 50%. Suit renang daya tarikan yang rendah (ketahanan air) sebanyak 38% berbanding dengan pakaian LYCRA biasa yang terdapat di pasaran meningkatkan lagi pasaran speedo sekitar 4%.



Fastskin LZR Racer 70 kali lebih ketat daripada pakaian lain, sut itu merupakan kejayaan besar, dengan 94% dari semua emas renang dimenangi pada Sukan Olimpik Beijing 2008 yang dimenangi oleh atlet yang memakai pakaian Fastskin LZR Racer tersebut. 


Mereka akhirnya memberikan lebih dari 3000 perenang yang ditaja oleh jenama pesaing yang semuanya membuat keputusan untuk memakainya, Speedo merayakan ulang tahun ke-20 rangkaian pakaian renang Fastskin. 



Penjelmaan terbaru-Pure Valor dan Pure Intent telah dipakai untuk 63% daripada semua memecah  rekod dunia sejak dilancarkan pada tahun 2019.



Bagi yang ingin mendapatkan koleksi Fastskin boleh kunjungi virtual store www.speedomalaysia.com yang telah dilancarkan pada 14 oktober lalu. Nikmati panghantaran percuba kepada pelanggan atas talian dengan pembelian RM100 keatas.

Kunjungi cawangan -cawangan kedai Speedo di PavilionBukit Bintang, The Gardens Mid Valley, One Utama, Empire Gallery Subang, Setia City Mall dan Gurney Plaza Penang. Untuk maklumat lanjut sila layari laman web dan laman sosial mereka di :