Terkini | New

Panduan Memilih Telefon Pintar Bersama Siri A Samsung Galaxy Untuk Anda.

Adakah anda berbelah bagi antara pilihan yang hebat kerana terdapat pelbagai pilihan telefon mampu milik di pasaran sekarang? Ini bukanlah perkara yang besar! Memperkenalkan Siri Galaxy A barisan telefon pintar kelas permulaan daripada Samsung yang memberikan kuasa, prestasi dan gaya pada harga yang berpatutan untuk semua orang. Memiliki dan melakukan sesuatu yang hebat ternyata sangat mudah!

Dalam keluarga Galaxy A, terdapat pelbagai pilihan. Lihat panduan di bawah di mana kami membandingkan pilihan utama kami Galaxy A73 5G, Galaxy A53 5G dan Galaxy A33 5G untuk anda:

Galaxy A73 5G

Galaxy A53 5G

Galaxy A33 5G

Bukan itu sahaja! Ketiga-tiga peranti dilengkapi dengan bateri berkuasa 5,000mAh yang boleh bertahan sehingga dua hari. Peranti ini sangat bagus untuk dimiliki, terutamanya jika anda menjalani gaya hidup yang pantas dan aktif. Galaxy A73 5G, Galaxy A53 5G dan Galaxy A33 5G semuanya kalis habuk dan air dengan penarafan IP67, memberikan anda lebih ketenangan apabila anda menjalani kehidupan anda.

Lebih baik lagi, peranti ini boleh meningkatkan dan menjadikan urusan harian anda lebih baik dan cekap dengan Pengalaman Galaxy: Samsung Pay  membolehkan anda membuat pembelian tanpa perlu membawa dompet anda. Bixby Routine  pembantu maya yang mempelajari tabiat anda dan menjangka keperluan anda. Link to Windows memberi anda akses segera kepada notifikasi telefon pintar anda, teks, panggilan dan memantulkan skrin terus pada komputer Windows anda. 

Buds Auto Switch  pertukaran yang lancar antara peranti Galaxy. App Continuity memastikan aplikasi mana-mana peranti Galaxy yang berkuasakan One UI 3.1 dan Single Take  membantu anda menangkap gambar dan video terbaik dengan hanya satu klik. 

Kini anda boleh menikmati ciri daripada model mercu Galaxy pada peranti mampu milik seperti Siri A!


Jadi, Galaxy A yang manakah menjadi kegemaran anda? Jika anda berminat dengan Galaxy A53 5G, dapatkannya mulai hari ini hingga 31 Mei 2022 untuk menerima Protective Standing Cover bernilai RM99 secara percuma.

Jangan ketinggalan dan klik 'tambah ke troli' sekarang! Untuk maklumat lanjut, layari:
Galaxy A73 5G: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a73-5g-awesome-mint-256gb-sm-a736blghxme/buy/
Galaxy A53 5G: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a53-5g-awesome-blue-256gb-sm-a536elbhxme/
Galaxy A33 5G: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a33-5g-awesome-blue-128gb-sm-a336elbhxme/buy/