Terkini | New

Pelancaran Produk SMARTBIO GOLDEN REMEDY Bersama Persatuan KARYAWAN Malaysia

Pelancaran Produk SMARTBIO GOLDEN REMEDY Bersama Persatuan KARYAWAN Malaysia.
Kerjasama ini dapat membantu meringankan beban dan kesihatan para artis karyawan selain menjana pendapatan untuk koperasi.

Golden Remedy merupakan pengedar tunggal kepada SURECO sebagai solusi rawatan yang bernilai tinggi bagaikan EMAS kepada pelanggan setia dan pelanggan baru. Rangkaian ini telah dilancarkan pada 31 Oktober 2021 untuk memberi peluang perniagaan kepada para Entreprenur dan peniaga-peniaga sambilan untuk membangun ekonomi dalam pasaran BMF dan pasaran lain.



VISI kami adalah untuk membawa solusi herba untuk pelbagai penyakit ke setiap rumah orang Islam yang memerlukan dan MISI kami adalah untuk membangunkan ramai ENTREPRENUR Muslimin dan Muslimat untuk berkongsi pendapatan dengan menyebarkan produk GOLDEN REMEDY ke seluruh negara dan luar negara semampu boleh.



Selaku CEO rangkaian SMARTBIO GOLDEN REMEDY, saya bersyukur kepada Alllah kerana dapat bersama tuan - tuan dan puan - puan untuk mengenali produk kesihatan SBGR dalam pelbagai bentuk untuk dinikmati seiring dapat menjaga kesihatan yang baik. Kami SBGR kini berganding bahu dengan Sureco Sure Return (M) Berhad ingin meluaskan lagi pemasaran produk herbal kami yang berasaskan Madu, Mengkudu, Cendawan Merah (Lingzhi) dan Spirulina kepada pengguna - pengguna di seluruh negara. 


Sistem Rangkaian SMARTBIO GOLDEN REMEDY telah kami bangunkan agar kita sama-sama dapat berkongsi rezeki serta kebaikkan melalui perniagaan ini. Ia yang sejajar dengan perkembangan teknologi terkini, mudah dan tersusun untuk manafaat bersama. Kita berganding bahu dalam memperkenalkan solusi kesihatan kepada semua orang. Kalau bukan kita, siapa lagi. Katanya, Muhammad Shukri Amin CEO SMART BIO GROUP Sdn. Bhd.



Dato Freddie Fernandez, Presiden Persatuan Karyawan telah menerima Produk SMART Bio, Turut dihadiri artis artis veteran dibawah Persatuan KARYAWAN dan Koperasi KARYAWAN.



GOLDEN REMEDY UNTUK SEMUA.
Golden Remedy atau penawar emas adalah untuk semua yang dihasilkan menggunakan herba tempatan bagi solusi pelbagai jenis penawar penyakit. Rawatan holistik setiap penyakit tidak boleh lari dari pemakanan yang sihat dan bersifat memelihkan. Hasil kajian tempatan dan luar negara, hanya herba yang terbaik menjadi pilihan kami di Sureco dan Smart Bio Group.




Rakan Selebriti karyawan Seni telah menerima Produk SMART BIO dan penerangan lebih lengkap produk yang di hasilkan dan bertempat di Bayang Coffee Co. Di TTDI. Bulan Ramadan yang mulia ini berharap agar dapat memantau kesihatan para Karyawan untuk sentiasa sihat.














Dengan produk serendah Rm 10 anda dapat membeli Produk SMARTBIO GOLDEN REMEDY yang dapat membantu setiap pembelian yang melalui Karyawan akan menerima 20 peratus untuk mengisi tabung Koperasi Karyawan. 

Selain itu ahli Karyawan juga dapat menjana pendapatan sekali. Untuk maklumat lanjut anda boleh layari laman web dan sosial media mereka di 
https://smartbiogr.com/

SMART BIO GROUP SDN BHD. NO.7, LOT 1A, BANGUNAN SRI UTAS JALAN UTAS 15/7, SEKSYEN 15, 40200 SHAH ALAM, SELANGOR,
+603 5523 9977