Terkini | New

Aeon Fashion Preview Bulan Julai hingga Oktober 2022 Mempersembahkan Peragaan Di Dalam MRT Dan Busana Pengantin Yang Mempersonakan.

Aeon Fashion Preview Bulan Julai hingga Oktober 2022 Mempersembahkan Peragaan Di Dalam MRT Dan Busana Pengantin Yang Mempersonakan.
Aeon Fashion Preview bersama koleksi yang menyesuaikan diri dengan keperluan endemik


AEON menonjolkan tiga trend tentang cara pelanggan meraikan endemik: sukan, pakaian percutian dan Busana pengantin. daripada pelancaran jenama athleisure baharu dari Jepun, innercasual iC yang menampilkan teknologi fabrik unggul di gim butik komuniti, TRIBES Boxing Studio; ke pameran fesyen yang mengasyikkan di dalam MRT yang sedang berjalan bagi meraikan pemulihan perjalanan; dan akhirnya, kepada pakaian pengantin yang boleh diakses kerana majlis perkahwinan meriah setakat ini.


Tahniah kami ucapkan Aeon Fashion Preview 2022 yang berjalan dengan lancar setelah Majlis memperkenalkan kolaborasi Koleksi pakaian sukan aktif oleh Inner Casual By AEON Malaysia dan TRIBE Boxing Studio. Perjalanan menaiki MRT bertambah unik apabila model dan para media disajikan dengan model-model memperagakan fesyen-fesyen menarik dari Koleksi pakaian jualan di AEON Retail Malaysia.



Apabila perjalanan domestik semakin membosankan dan sekatan perjalanan mula ditarik balik, AEON memperkenalkan pelbagai jenama yang dimiliki untuk pakaian percutian dan santai untuk anda.. Koleksi pakaian percutian baru tiba kepada pakaian yang selesa di jalanan dan pakaian percutian yang paling bergaya serta mesra saiz musim ini untuk anda milikinya. 


Antara koleksi pilihan adalah :

• Scar - Dibuat untuk menyatakan adalah identiti Scar - setiap orang diberi kuasa untuk memakai Scar mengikut kehendak mereka dan dengan penerokaan yang tinggi dalam agendanya, Scar mempamerkan pewarna seri, lapisan berkibar tanaman dan perincian yang tidak dijangka yang diperibadikan sebagai rupa pilihan musim.

• Puteri - Rangkaian sederhana kami yang memperjuangkan kelonggaran dan trend dengan mudah. Juga didatangkan dengan pakaian renang Muslimah, disarungkan dengan pakaian luar sifon yang bergaya.


• PlusCollection - Setiap saiz adalah cantik sebagai nilai teras jenama, perjalanan musim ini tidak pernah lebih bergaya dengan fabrikasi linen bercetak bunga. Denim juga merupakan ciri besar untuk mengatasinya untuk ekspedisi luar jalan anda.

• M - Malah ibu perlu melakukan perjalanan - dengan selesa juga. bebas kedutan, rajutan mesin untuk fabrik ringan dan mesra kejururawatan; M terkenal dengan seluar bersalin yang paling laris di samping pakaian atasan, pakaian dan skirt menyusu yang selesa.



• Arcadia - Untuk pengembaraan yang bergaya, lihat Arcadia yang menawarkan pelbagai gaya abadi. Baju atasan dan seluar linen dengan warna neutral, tanah dan perincian sulaman menjadikan setiap koleksi sebagai kenang-kenangan.


• ti:zed - Jenama ini menjerit yang mesti ada: barang keperluan rajutan berguna yang mudah dimasukkan ke dalam beg semalaman seperti hoodie dan pullover yang bergaya untuk lelaki, dan pakaian baju bercetak kapas yang mudah diurus untuk sebarang majlis yang tiba-tiba.

• Guys Vision - Cetak pastinya untuk bercuti. cetakan pada cetakan dibuat dengan cara terbaik jenama ini untuk menonjolkan penampilan yang menarik.



Peragaan diteruskan setelah sampai ke destinasi hentian MRT MALURI menuju ke Aeon Mall Maluri bersama dengan Koleksi Busana Pengantin.


Gaya Perkahwinan kembali Bersama Busana Pengantin Yang Mempersonakan.

Selepas hampir dua tahun perkahwinan dan jamuan perkahwinan dibatalkan, akhirnya, sambutan bahagia kembali. Buat pertama kalinya, AEON akan mempersembahkan koleksi pengantin dan bridesmaid yang mesra bajet dan merangkumi pelbagai saiz.


Kerjasama bersama pereka terkenal yang dipesan terebih dahulu dan dibuat mengikut ukuran dari  Zachrin Jaafar dan Kay Ibrahim serta rumah pengantin terkenal seperti Ivory Romance, juga ijangka di kedai pada bulan September. Pasti anda akan tertawan dengan rekaan yang pastinya anggun.






Pratonton Fesyen AEON Julai – Oktober 2022 dilancarkan oleh Timbalan Pengarah Urusan AEON, Naoya Okada yang turut mengumumkan, "Fesyen adalah tentang menjalaninya sepenuhnya dan AEON adalah tentang memastikan kami berada di sana, membantu mencipta semua detik yang sesuai."




Turut bersama Low Ngai Yuen, Ketua Pegawai Barangan dan Pemasaran Kumpulan AEON bersama influencer seperti Niena Azman, Bakhtiar, Debra Jeanne Poh, Edison Ho, Hazeeq Dean, Rubini, Haneesya Hanee, Charissa Chong, Rita dan Shazlin yang turut memperagaan pakaian yang ceria dan santai.


Inisiatif ini adalah selaras dengan usaha AEON dalam memperjuangkan Matlamat Pembangunan Lestari Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu - 8 dan 15, memfokuskan untuk menggalakkan masyarakat yang aman dan inklusif untuk pembangunan mampan, menyediakan akses kepada keadilan untuk semua dan membina institusi yang bertanggungjawab dan inklusif yang berkesan disemua peringkat; serta melindungi, memulihkan dan menggalakkan penggunaan mampan ekosistem daratan.

AEON Fashion Preview (AFP) ialah acara tiga tahunan tentang jenama fesyen AEON. Menyerlahkan trend, gaya, warna dan tekstur terkini semasa kami mempamerkan ketibaan musim baharu serta mengumumkan kerjasama yang menarik. Kekal kelihatan bergaya bersama koleksi mereka anda boleh singgah ke AEON Retail Malaysia terdekat anda atau di AEON Lifestyle, https://bit.ly/3y5EGiP .

Ketahui lebih lanjut: https://aeonretail.com.my/afpP2022/ ⁣

Untuk maklumat lanjut, sila layari:
• Facebook: AEON Retail Malaysia
• Instagram: AEON Retail Malaysia
• Twitter: AEON Retail Malaysia
• LinkedIn: AEON Group Malaysia

#AEONRetailMalaysia #FesyenWeek #ActiveWear #FitFashion #OutfitOfTheDay #Style #FashionStyle #AEONFashionPreview #MRT #RunwayFashion #Galaxys22plus