Terkini | New

Majlis memperkenalkan kolaborasi Koleksi pakaian sukan aktif oleh #innercasualmalaysia Inner Casual By AEON Malaysia dan TRIBE Boxing Studio.

Majlis memperkenalkan kolaborasi Koleksi pakaian sukan aktif oleh #innercasualmalaysia Inner Casual By AEON Malaysia dan TRIBE Boxing Studio.


AEON akhirnya mengumumkan innercasual atau ringkasnya, iC di Malaysia. AEON telah memilih gim komuniti, TRIBE BOXING STUDIO yang terkenal dengan sukan kickboxing bertenaga untuk melancarkan yang pertama kerjasama dengan iC.


innercasual atau iC menjanjikan kualiti terbaik dengan mengfokuskan kepada menampilkan saiz dan termasuk umur semuanya sambil kekal pada harga yang mudah diakses dan mesra bajet untuk nilai baik setiap hari.


Dengan memperkenalkan 3 gaya tersendiri iaitu ActiveWear yang menyeronokkan dan berfungsi dengan teknologi menarik untuk meningkatkan kecerdasan dalam gaya hidup, serta rangkaian fesyen lestari dengan kerjasama pereka dan aktivis ikonik British, Katherine Hamnett, perintis dalam fesyen beretika.



SAVING THE PLANET’ ialah mesej pada banyak cetakan pada iC innercasual yang merangkumi kehendak dan semangat Katharine Hamnett untuk melindungi bumi dan alam sekitar yang memupuknya. setiap bahagian dalam koleksi komited kepada fabrik mesra alam, kapas organik yang ditanam di ladang tanpa menggunakan racun perosak atau baja kimia. Tahan lama dan berulang juga merupakan satu lagi komitmen Katharine untuk koleksi ini.



Timbalan Pengarah Urusan AEON, Naoya Okada teruja, “innercasual adalah tentang keselesaan sambil memilih untuk menjadi serba boleh dan fleksibel dalam cara hidup kita jadi keputusan untuk memastikan jenama itu dibawa ke Malaysia pastinya satu keputusan yang baik. sesuai dengan gaya hidup terbaik”




Salah satu kekuatan iC yang paling ketara ialah keselesaan serta-merta daripada bahan sutera lembut yang selesa dan selesa ketika ia dipakai sambil memberikan keyakinan dengan fungsi terbina dalam penyerapan peluh dan keupayaan pengeringan yang cepat. selain diperbuat daripada bahan yang boleh diregangkan dan ringan yang menyokong pergerakan, iC juga direka untuk menjadi anti-bau, anti-bakteria dan dengan perlindungan UV.


Menandakan pelancaran iC bersama komuniti peminat kecergasan, TRIBE Boxing Studio, Low Ngai Yuen, Ketua Pegawai Barangan dan Pemasaran menambah, “Kami menemui rakan kongsi komuniti dalam TRIBE yang memperjuangkan nilai yang sama secara aktif mengutamakan kecergasan sambil memperkasakan gaya sendiri . Kami menyokong gaya cergas di AEON. Walau apa pun bentuk atau jenis badan anda, iC adalah tentang menyokong anda 4 cara: kefungsian, estetik, kemampanan dan kemampuan.


Sebagai hadiah untuk AEON Members Plus, kami menjemput mereka untuk mengalami kelas tinju berkumpulan yang sangat dicari di sini di TRIBE pada hujung minggu. kepada komuniti TRIBE, AEON mendapat inspirasi untuk melakukan lebih banyak lagi kerana anda dan kami pastinya amat berbesar hati untuk mengumumkan kerjasama holistik yang lain dengan akses penuh untuk menjalani kehidupan yang sihat daripada pelbagai pilihan makanan dan minuman untuk meningkatkan tenaga dan menguatkan fizikal.”

iC dilancarkan bersempena dengan Pratonton Fesyen AEON yang julung kali diadakan, AFP untuk Julai hingga Oktober 2022.


iC komited sepenuhnya untuk membangunkan produk yang sesuai dengan gaya hidup harian pelanggan dengan keselesaan maksimum. iC menawarkan produk mampu milik yang berkualiti tinggi, berfungsi, mampan dan sesuai untuk semua peringkat umur dan saiz. 5 jenama utama iC, PEACE FIT, ACTIVEWEAR, KATHARINE HAMNETT, MIRAI BEAUTY, ORGANIC COTTON memfokuskan untuk berfungsi, selesa dan mampan untuk pakaian harian.

Anda boleh mendapatkan barangan iC di AEON Taman Maluri Shopping Centre, AEON Mid Valley, AEON Mall Bandar Utama, AEON Mall Wangsa Maju dan AEON Mall Tebrau City.

Untuk maklumat lanjut, sila layari:
Laman web: https://lifestyle.myaeon.com.my/special-campaign/innercasual
Facebook: https://www.facebook.com/innercasual.my/
Instagram: innercasual.my