Terkini | New

Melangkah Global Bersama BTS: Samsung Melancarkan Video Muzik Seluruh Dunia di Galaxy Unpacked 2022

Melangkah Global Bersama BTS: Samsung Melancarkan Video Muzik Seluruh Dunia di Galaxy Unpacked 2022.
Artis muzik pop global BTS berada di barisan hadapan dalam senario muzik dan melalui pengambilalihan global di Galaxy Unpacked 2022.


Pada Galaxy Unpacked tahun ini, Samsung Electronics melancarkan dua filem digital yang tidak pernah dilihat sebelum ini yang dibintangi BTS di tempat awam ikonik di lima bandar utama: Times Square di New York City dan Piccadilly Circus di London (10 Ogos pukul 4 petang EST), COEX di Seoul dan Shibuya di Tokyo (13 Ogos jam 11 pagi KST) dan Kudamm di Berlin.


Filem digital pertama, “Galaxy x BTS: Unfold your world with Z Flip4,” menyerlahkan pengalaman baharu yang ditawarkan oleh Galaxy Z Flip4. Video itu, yang menampilkan "Yet To Come (The Most Beautiful Moment)" oleh BTS, meraikan warna terbaharu Samsung Bora Purple dan menunjukkan masa depan yang penuh dengan potensi dan kemungkinan. 


Video kedua ialah filem digital serba baharu untuk "Over the Horizon 2022 oleh SUGA of BTS," gambaran semula lagu ikonik yang disertai SUGA dalam menghasilkan tahun lepas sempena ulang tahun ke-10 nada dering itu.


Dengan kempen baharu yang lebih besar, Samsung memberitahu penggunanya dengan lantang dan jelas tidak kira bagaimana masa depan berlaku, dengan bermimpi besar, saat terbaik kami masih belum tiba Samsung menjemput anda untuk melihat dan merasai sendiri video muzik ini. Di mana-mana lima tanda tempat global, hanya imbas kod QR papan iklan, dan telefon pintar anda akan mula memainkan muzik secara automatik secara serentak dengan skrin besar.



Nantikan saluran YouTube Samsung untuk lebih banyak kandungan BTS dan Galaxy Unpacked.

For more information about Galaxy Z Flip4 and Galaxy Z Fold4, visit:
Galaxy Z Flip4: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-z-flip4/
Galaxy Z Fold4: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-z-fold4/