Terkini | New

Pelancaran Kedai Serbaneka Pintar Mondo Layan Diri Pertama di Malaysia

Pelancaran Kedai Serbaneka Pintar Mondo Layan Diri Pertama di Malaysia


Pelancaran Kedai Serbaneka Pintar Mondo Layan Diri Pertama di Malaysia yang menggunakan Teknologi 'Art ficial Intell gent'. Daripada memasuki Kedai hingga daftar Keluar Sendiri, kami membantu menjadikan hidup mudah, sederhana, inovatif dan mudah untuk semua orang.


Tidak seperti kedai serbaneka konvensional, pembeli terpaksa menolak pintu masuk untuk masuk. Tetapi, melangkah ke Mondo adalah tanpa sentuhan. Hanya berdiri di hadapan pengimbas muka kami, dan pintu masuk akan dibuka secara automatik menggunakan teknologi pengecaman muka Al. memandangkan kedai itu tanpa pemandu, pelanggan hanya boleh mengimbas produk dan mendaftar keluar menggunakan kiosk e-pembayaran terbina dalam di dalamnya. Ianya tanpa sentuhan, mudah, mudah dan sudah tentu. pengalaman membeli-belah yang diperibadikan di Mondo.



Tahun ini, Mondo telah menubuhkan 2 Kedai Utama - kedai pertama di Bandaraya Lapangan Terbang Senai, Johor dan di Pusat Bandar Bukit Jalil. Kuala Lumpur. Telah memulakan fasa pengembangan seterusnya dengan 2 unit Mondo Box di MARA dan menjelang akhir tahun ini, kami sepatutnya menyiapkan satu kedai serbaneka di MARA Johor Bahru.



Kami berbesar hati mendapat pencapaian yang merupakan pengiktirafan sebagai Finalis Tertinggi Anugerah Pembangunan Mampan JCI Malaysia 2022 di bawah kategori Industri, Inovasi dan Infrastruktur.



Perkongsian yang kukuh adalah resipi kejayaan. kami berusaha untuk menyediakan lebih banyak peluang kepada usahawan tempatan untuk mempromosikan produk mereka dan mendapatkan lebih ramai pembeli melalui pendedahan platform kami. Terima Kasih kepada 'By Grace Handmade Healthy Products', 'Guiltea Kombucha' & Otafuku kerana memberikan diskaun 10% kepada pelanggan kami di sini hari ini. 


Juga ingin merakamkan penghargaan kami kepada 'Elevete Patisserie' dengan memberikan kami merasa kek hari ini juga. juga, satu lagi terima kasih kepada Yu Pin Xiang untuk rasa pencuci mulut yang indah & lazat juga. Baiklah, Terima kasih - Empro kerana memberikan topeng percuma dan memastikan semua orang masih kekal selamat. akhir sekali, tidak lupa terima kasih kami kepada rakan kongsi kami yang lain: Dr Who, Frozen Frenzy & Happy Fresh, atas sokongan padu mereka. Kami berhasrat untuk memperkenalkan 20 cawangan tambahan di kawasan strategik utama di seluruh Malaysia.



Kami juga berusaha untuk meningkatkan teknologi kami dengan memperkenalkan penyelesaian pintar lain daripada RFID, kod QR kepada automasi yang lebih maju dan mungkin inovasi Video Al dengan analitik video dan pengkomputeran awan, keupayaan pembelajaran mesin dan tidak lupa bahawa fungsi Super App mungkin akan menjadikan pengalaman membeli-belah anda lebih lancar.



Mondo Grocery ialah kedai serbaneka 24 jam tanpa pemandu pertama di Malaysia. diasaskan pada September 2021, cawangan utama kami terletak di Lapangan Terbang Senai, Johor. Pada 29 Oktober", 2022: sebuah kedai KL Flagship di Bukit Jalil, Kuala Lumpur telah dilancarkan. kedai itu menjual pelbagai jenis Produk, diimport dan buatan tempatan dengan lebih 500 jenama dan 5,000 produk, termasuk jenama yang kurang dikenali dan jenama besar.


Tidak seperti kedai serbaneka konvensional, melangkah ke Mondo adalah tanpa sentuhan. kedai menggunakan pengimbas muka untuk membuka pintu masuk secara automatik. Menggunakan teknologi Al pengecaman muka, kedai itu tanpa pemandu. Pelanggan perlu mengimbas produk dan melakukan pembayaran sendiri menggunakan kiosk e-pembayaran terbina dalam di dalamnya. ia adalah pengalaman membeli-belah tanpa sentuhan, mudah, mudah dan diperibadikan.


Objektif Mondo adalah untuk mencipta pengiktirafan jenama yang kukuh, mengambil pendekatan penjenamaan kreatif dengan mempunyai bahagian dalam warna yang berbeza. outlet di Lapangan Terbang Senai berwarna hitam dan emas dengan lampu neon manakala outlet Bukit Jalil berwarna perak dan putih dengan reka bentuk ruang.



Mengenai Mondo Groce Sdn Bhd:

mondo Grocery Sdn Bhd mengendalikan Kedai Mudah Pintar yang memenuhi pasaran 24 jam dengan memperkenalkan konsep kedai tanpa pemandu yang dipacu oleh teknologi Al. mondo menggunakan pengumpulan data untuk meningkatkan perkhidmatan, keterlihatan, kesetiaan pelanggan, jangkaan permintaan untuk memudahkan & mengoptimumkan operasi kedai untuk kedua-dua francaisi, pelabur dan pengguna dengan menyediakan kedai konsep yang hampir lancar & dikuasakan inovasi. untuk maklumat lanjut mengenai Kedai Serbaneka Mondo Smart, 

Untuk maklumat lanjut sila layari laman mereka http://www.mondomondo.com.my