Terkini | New

Pra Pesan Siri Samsung Galaxy S23 Anda Hari Ini

Pra Pesan Siri Samsung Galaxy S23 Anda Hari Ini


Era baharu inovasi Samsung Galaxy akhirnya tiba!

Kami tahu anda tidak sabar untuk memiliki salah satu peranti revolusioner ini, jadi pra pesan siri Galaxy S23 anda bermula 2-23 Februari 2023. Dapatkan Galaxy S23 dan Galaxy S23+ daripada RM3,899 dan Galaxy S23 Ultra daripada RM5,699.


Samsung Malaysia sangat teruja untuk memberi ganjaran kepada pelanggannya yang membuat pra-pesanan sekarang dengan hadiah eksklusif! Beli mana-mana model Galaxy S23 dan nikmati peningkatan Storan Berganda pada harga yang sama bernilai sehingga RM500. 



Sebagai sebahagian daripada Promosi Eko, dapatkan sehingga 30% diskaun pembelian dengan pembelian pada Aksesori Samsung, Tablet Galaxy, Jam Tangan Galaxy, Siri Galaxy Buds dan Samsung Care+ terpilih. Anda juga boleh menukar masuk peranti anda dan menerima rebat tambahan sehingga RM600.



Mereka yang membuat pra-pesanan di laman web rasmi Samsung Malaysia akan mendapat e-baucar RM400. Mereka yang membuat pra-pesanan di Samsung Experience Stores dan Samsung Authorized Partners sebaliknya boleh mendapatkan Aksesori Samsung bernilai sehingga RM458. Bukan itu sahaja, lawati rakan kongsi Telco kami untuk lebih banyak tawaran menarik!




Jangan lupa juga untuk menebus RM200 Samsung e-Baucar anda yang anda terima semasa anda mendaftar minat anda.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang tawaran prapesanan, sila layari: https://www.samsung.com/my/offer/mobile/galaxy-preorder-2023/


Untuk prapesan peranti Galaxy terkini, sila klik pautan masing-masing di bawah:
Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-s23/buy/