Terkini | New

Penginapan 2 Hari 1 Malam Bersama Hotel Armada Petaling Jaya

Penginapan 2 Hari 1 Malam Bersama Hotel Armada Petaling Jaya

Kali ini kami kongsikan salah satu penginapan yang terbaik 2 hari 1 malam bersama Hotel Armada Petaling Jaya. Bagi yang tidak ingin jauh dari kesibukan kota atau ke ibukota jangan lupa singgah ke Hotel Armada Petaling Jaya. Salah satu penginapan yang selesa dengan perkhidmatan terbaik.


Terletak secara strategik berhampiran stesen LRT Asia Jaya, hotel ini menawarkan akses mudah ke destinasi popular seperti Mid Valley Megamall, Pusat Beli-belah KL Sentral, transit KLIA dan KLCC, menjadikannya pilihan yang ideal untuk pelancong perniagaan dan percutian. Hotel Armada Petaling Jaya cuma bersebelahan dengan Decathlon Petaling Jaya untuk anda membeli belah barangan sukan.



Hotel Hotel Armada Petaling Jaya mempunyai restoran utama beroperasi sepanjang hari Restoran Utara yang menawarkan makan malam bufet yang lazat pada hari Sabtu dan hi - tea yang mewah pada hari Ahad . Para tetamu juga boleh menikmati Makan Tengah Hari Bufet Hari Minggu dan menerokai pelbagai hidangan daripada menu à la carte makan sepanjang hari.



Selepas seharian bekerja , Hotel Armada menawarkan tempat yang sesuai untuk berehat di The Merchant Bar , yang terkenal dengan kaunter bar terbesar di Petaling Jaya . Bar ini memenuhi keperluan rehat anda di waktu malam. Merchant Bar juga menyediakan bilik karaoke dan meja pool untuk bersama keluarga atau kawan-kawan. 





Terdapat juga gym untuk anda melakukan aktiviti senaman dan bilik-bilik mesyuarat untuk anda berpeluang menikmati suasana yang nyaman. 

Hotel Armada Petaling Jaya menawarkan 257 bilik yang serba lengkap, memenuhi keutamaan pengunjung. Bilik Deluxe menyediakan ruang yang selesa dengan pilihan katil king atau twin . Bilik Grand Deluxe menambah keanggunan dan kecanggihan kepada penginapan , manakala Bilik Keluarga menawarkan kemudahan untuk keluarga.




Untuk sentuhan kemewahan , bilik Premier menawarkan perkhidmatan peribadi , dan Suite dengan ruang tamu yang berasingan dan kemudahan eksklusif.

Jangan lupa untuk menikmati sarapan pagi yang mewah dan lazat sepanjang anda menginap di Hotel Armada Petaling Jaya.


Makan Bufet Citarasa Mewah Restoran Utara.

Bufet Sarapan pagi dengan pelbagai vitarasa yang menarik termasuk Roti Canai Durian yang menyelerakan dan pilihan pastri yang lazat pada RM58 + untuk Dewasa dan RM29 + untuk Kanak-kanak.








Bufet Makanan Laut Setiap Sabtu.

Selami pengalaman menjamu selera yang tidak dapat dilupakan dengan sajian pelbagai jenis makanan laut segar termasuk udang, kerang dan tiram yang segar. 



Tetapi bukan itu sahaja makanan laut menampilkan gabungan hidangan BBQ , masakan tempatan dan hidangan istimewa Jepun.







Anda berpeluang untuk menikmati hidangan istimewa tempatan, termasuk Kari Kepala Ikan , Rendang Tok yang beraroma, dan Assam Pedas yang mantap.





Nikmati citarasa anda untuk hidangan pada Harga : 

RM118 + untuk Dewasa 
RM82 + untuk Warga Emas 
RM59 + untuk Kanak-kanak.

Promosi Istimewa untuk Makan Malam Bufet Makanan Laut Sabtu :

Promo 5 + 1 untuk Makan Malam Bufet Makanan Laut untuk Dewasa & Warga Emas untuk tetamu walk-in ! Setiap kedai makan ke-6 boleh menikmati jamuan dengan kami!

• 2 kanak-kanak di bawah umur 12 tahun, ditemani oleh keluarga mereka, makan secara PERCUMA!

• Tetamu dalaman layak mendapat diskaun hebat 30% untuk keseluruhan bulan Ogos dan September.


Ahad Hi - Tea Buffet

Raikan hari Ahad yang santai dengan Hi - Tea Buffet menarik dari 12:00 PM hingga 3:30 PM pada harga : RM108 + Dewasa RM76 + Warga Emas . RM54 + untuk Kanak-kanak.




Selami hidangan menarik yang menawarkan gabungan makanan istimewa antarabangsa dan hidangan tempatan yang lazat. Tamatkan hidangan anda dengan rasa manis dengan pelbagai pencuci mulut yang menggoda.




Sama ada anda memulakan hari anda dengan sarapan pagi yang lazat, menikmati jamuan lautan, atau memanjakan diri anda dengan minum petang yang lazat, Restoran Utara menjanjikan perjalanan yang tidak dapat dilupakan dan penuh rasa untuk semua.





Bagi peminat hot pot pula Hotel Armada Petaling Jaya menyedikan pilihan menarik dari harga bermula dari hanya RM36+ setiap pax.




Memang sedap dengan hidangan kuah seperti Sup tomyam, Sup Mala dan Sup Sayur bersama pilihan set hidangan dimakan panas-panas bersama sos rencah istimewa.


Terdapat juga promosi bilik Hotel Armada Petaling Jaya yang menarik bagi bulan Ogos dan September sempena bulan kemerdekaan. 


Tawaran Merdeka Raikan semangat kemerdekaan dengan kadar eksklusif RM166 + untuk penginapan 2 Hari 1 malam di bilik deluxe yang sangat cantik dengan sarapan pagi untuk dua orang pada harga RM66 + 1 bagi tempoh penginapan sah dari 1 Ogos hingga 30 September 2023 untuk hanya 10 bilik sehari .  

Promosi Istimewa Jom Undi pula pengunjung boleh menikmati penginapan 2H1M dengan harga RM198 + dengan sarapan pagi untuk dua orang dari 11 hingga 13 Ogos 2023.

Tunjukkan jari anda selepas mengundi dan terima diskaun eksklusif 30 % di Restoran Utara untuk hidangan hi - tea atau bufet makan malam yang mewah dan lazat.  .  

Untuk tempahan, sila hubungi di nombor telefon 03-79546888 atau e-mel kami di armada@armada.com.my.

Layari laman sosial media di Facebook Hotel Armada Petaling Jaya untuk lebih maklumat.