Terkini | New

Secret Desire Hadir Bersama Produk Terbaharu ProVita

Pengasas Secret Desire Skin Care & Cosmetics, Che Ta Pot Pet tampil bersama produk terbaharu ProVita dalam bentuk pouch yang sbelum ini terkenal dengan produk wangian dan set penjagaan wajah Secret Desire untuk wanita yang semakin terkenal dan viral. Secret Desire Skin Care & Cosmetics yang telah diasaskan tahun 2014.

ProVita adalah produk di bawah jenama Secret Desire yang diberi penambaikan daripada serbuk ke dalah bentuk cecair telah berada di pasaran bermula penghujung tahun 2021 lagi. Kini ianya didatangkan dalam bentuk pouch mudah untuk dinikmati di mana sahaja pada bila-bila masa.

ProVita merupakan minuman kesihatan tambahan yang dibawah penggelasan 'food grade yang kaya dengan multivitamin yang dapat membantu memberi perubahan wajah seawal 14 hari. Namun ianya perlu diambil secara konsisten.


Formulasi utama didalam ProVita ini adalah Opitac yang juga bagus untuk kurangkan/masalah jerawat serta dapat membantu kulit agar menjadi lebih halus. Bagus juga bagi mereka yang mengalami masalah pigmentasi di wajah serta mengurangkan masalah kedutan di muka.  ProVita dapat meningkatkan imun badan sekaligus dapat mengelakkan kita dari mudah jatuh sakit penyakit berangkai seperti demam, selsema dan batuk.


Provita merupakan produk ke46 dibawah Secret Desire yang berharga RM59. 

Untuk maklumat lanjut dan bagi dapatkan produk ProVita anda boleh menghubungi agen dan stokis Secret Desire di talian 0164187602 dan ke laman sosial media mereka di www.instagram.com/secretdesireofficial dan www.facebook.com/Secret Desirè One Stop Mall HQ