Terkini | New

Peranti Samsung Boleh Lipat Atau Buka Menjadi Pilihan

Peranti Samsung Boleh Lipat Atau Buka Menjadi Pilihan

Samsung telah mengumumkan peranti boleh lipat terbaru Galaxy Z Flip5 dan Galaxy Z Fold5! Anda tertarik dan bersedia bertukar daripada telefon biasa kepada faktor bentuk ini. Tapi tunggu… yang mana satu pilihan and? Peranti boleh lipat yng mana satu? Itulah soalannya.


Untuk memaksimumkan atau meminimumkan?

Minimumkan hayat anda dan lakukan hampir apa sahaja tanpa membuka Galaxy Z Flip5 anda, supaya ia kekal padat dan boleh dipoket. Sediakan widget kegemaran dan gerakan jari yang pantas pada tetingkap Flex 3.4” untuk membayar dengan Samsung Wallet, mengawal senarai main muzik anda, menetapkan masa atau menyemak kalendar anda. Flex Window menyokong app pihak ketiga juga, jadi anda boleh membalas pada papan kekunci pada WhatsApp, menonton Netflix atau YouTube dan mengikuti halun peta di map Google.

Maksimumkan hari anda dengan skrin besar 7.6” Galaxy Z Fold5 untuk pengalaman yang hebat. Apabila ia berkaitan dengan kerja, maksimumkan kelajuan anda dengan melihat dan melakukan lebih banyak lagi pada skrin yang sama. Untuk hiburan, nikmati drama anda dengan selesa pada skrin besar, yang kini hadir dengan keupayaan yang lebih cerah pada kemuncak 1,750 nits dan bertambah lebar.

Untuk berfesyen atau berfungsi?

Penggemar fesyen bersama FlexCam Galaxy Z Flip5 dapatkan berswafoto atau wefie terbaik dengan Kamera Utama sama ada dalam kamera utama atau Ultra Lebar. Pratonton pose anda pada Flex Window untuk kelihatan fleek serta tidak memberi ruang untuk kesilapan semasa merakam pergerakan TikTok anda. Anda juga boleh melihat pantas dan memilih tangkapan terbaik anda tanpa membuka peranti. Sensor Pro-Grade memastikan bokeh semula jadi yang dipertingkatkan untuk potret, swafoto kamera belakang berkualiti tinggi dengan perincian yang menakjubkan, walaupun pada waktu malam.

Beralih kepada gear serius dengan pengalaman seperti PC pada Galaxy Z Fold5. Lipat skrin separuh ke bawah untuk Mod Flex untuk menukar telefon pintar anda menjadi komputer riba mini dengan kawalan pad sentuh. Bar Tugas Lanjutan membolehkan anda melompat antara apl yang paling banyak digunakan dan membuka apl terbaru dengan lebih pantas. Dayakan pop timbul untuk paparan mudah atau sembunyikannya jika anda perlu memastikan apl berjalan di latar belakang, sambil memfokuskan pada tugas tertentu. Kemudian daripada paparan pop timbul, seret mana-mana apl ke Multi Window yang lebih intuitif untuk mengerjakan beberapa perkara secara serentak. Alihkan kandungan dengan mudah antara apl dan skrin dengan seret dan lepas dua tangan.

Mengapa tidak kedua-dua?

Meningkatkan tahap inovasi, Galaxy Z Flip5 dan Galaxy Z Fold5 lebih nipis, ringan dan kini mempunyai engsel jurang sifar. Faktor bentuk yang lebih langsing mencapai reka bentuk yang lebih elegan dan mempunyai rintangan habuk yang lebih baik apabila Skrin Utama dilipat, apatah lagi telefon pintar mempunyai penarafan IPX8 untuk kalis air.

Beli Galaxy Z Flip5 dan Galaxy Z Fold5 dari sekarang hingga 31 Ogos 2023 dan dapatkan ganjaran bernilai sehingga RM1,499!



Untuk membeli Siri Galaxy Z terkini, lawati :