Terkini | New

Style All Day Dining Di THE FACE Style mempersembahkan Bufet Ramadan Bertemakan Citarasa Bonda

Style-All-Day-Dining Di THE FACE Style mempersembahkan Bufet pada tahun ini dengan Maestro kuliner di “Golden Triangle” Bertemakan Citarasa Bonda.


Bermula perjalanan kuliner di “Golden Triangle” Kuala Lumpur di Style All-Day-Dining. Terletak strategik di Jalan Sultan Ismail, restaurant kami menawarkan sesuatu yang moden, luas untuk Citarasa Bonda bermula dari 15 Mac hingga 7 April 2024, dari 6.30 petang hingga 10:00 malam.




Pelbagai menu tradisional Melayu, termasuk hidangan istimewa seperti "Soup Gearbox," "Kambing Bakar," "Siput Sedut Masak Lemak Cili Padi Berkeju,” “Ayam Bakar Tebu”, "Laksa Kuala Kangsar”, Ikan Cencaru Sambal Tauchu “Viral”, “Daging Masak Hitam” dan banyak lagi.




Selain hidangan yang lazat, tetamu boleh mencari ketenangan dan rohaniah di "surau" yang terletak di tingkat 51A, menyediakan ruang yang tenang untuk solat sepanjang bulan suci ini.






Nikmati sepanjang 23 hari Ramadan di Citarasa Bonda anda dengan melodi-melodi daripada kumpulan Ghazal dan alunan yang memukau ini akan mencipta atmosfera kemeriahan serta boleh menceriakan suasana.



Bagi memeriahkan acara istimewa ini juga menawarkan promosi pembelian awal dari 1 Mac hingga 15 Mac 2024. Orang dewasa boleh menikmati pengalaman ini dengan harga RM150 bersih, manakala kanak-kanak dengan harga RM75 bersih. Harga biasa dewasa ialah RM188 bersih dan kanak-kanak (6 tahun ke 12 tahun | Warga Emas berusia 65 tahun keatas) RM95 bersih.


Untuk tempahan atau maklumat lanjut, hubungi tempahan restoran melalui WhatsApp di +6012 751 6992 atau hubungi | WhatsApp antara 9:00 pagi dan 5:00 petang di +6017 613 7423.  Talian terus Style All-Day-Dining: +603 2168 1770.

THE FACE BRAND menentukan semula gaya hidup mewah, memenuhi keperluan pelancong perniagaan dan percutian. Suite-suit kami, direka untuk kegunaan praktikal, memberikan ruang yang mencukupi untuk kerja dan bersantai. Kemudahan moden, ruang hidup selesa, dan dapur yang dilengkapi sepenuhnya memastikan penginapan yang selesa dan menyeronokkan.