Terkini | New

BOH MELANCARKAN TV NEGARAUMMPH UNTUK HARI KEMERDEKAAN KE-61

BOH MELANCARKAN TV NEGARAUMMPH UNTUK HARI KEMERDEKAAN KE-61

Bersempena dengan Hari Kebangsaan ke-61 Malaysia, BOH Plantations Sdn Bhd (BOH) telah melancarkan saluran Online TV dalam talian yang dinamakan NegaraUmmph TV, online di seluruh negara yang bertujuan untuk menyatukan rakyat Malaysia dari semua lapisan masyarakat untuk menyanyikan lagu Negaraku dari hati mereka untuk rakyat Malaysia.







Encik Chen Chaw Chang, Ketua Pegawai Komersial, BoH Plantations dan Pn Aina Ramly, Timbalan Ketua Pemasaran, BoH Plantations yang menyampaikan laman web NegaraUmmph TV rasmi.

Saluran Online NegaraUmmph TV selama 24 jam yang akan berlangsung pada jam 12.00 pagi pada Hari Kebangsaan bertujuan untuk mempamerkan lagu 'Negaraku' dengan cara yang lebih berjiwa, sebagai peringatan Malaysia benar-benar sebuah negara yang unik dan patut dirayakan .



Encik Chen Chaw Chang, Ketua Pegawai Komersial, BoH Plantations bercakap pada pelancaran NegaraUmmph TV.

NegaraUmmph TV harap dapat berkongsi antara satu sama lain untuk meraikan hari Kebangsaan. Itulah sebabnya Hari Kebangsaan ini, BOH memanggil semua rakyat Malaysia bersama-sama untuk melepaskan 'Ummph!' bersama.

"Lepak mamak, Nasi lemak, Badminton, Bola Sepak, Teh Tarik, semuanya menarik! Sebagai rakyat Malaysia yang bangga, kita merayakan semua kebudayaan ini yang menentukan siapa kita sebagai sebuah negara. Tetapi lebih daripada apa-apa perayaan kebangsaan dalam sejarah, Hari Kebangsaan tahun ini akan berasa lebih bertenaga dan menarik. Perubahan berterusan yang berlaku di sekeliling kita, kami berharap dapat melihat lebih ramai rakyat Malaysia dengan rasa kebanggaan yang kini dipenuhi dengan banyak 'Ummph', "kata Chen Chaw Chang, Ketua Pegawai Komersial BOH Plantations.




Beliau menambah "Sebagai pembuat teh tempatan, BOH telah menjadi sebahagian daripada budaya teh Malaysia selama hampir 90 tahun. Tetapi teh kita bukan satu-satunya perkara yang kita berkhidmat, di BOH, kami berusaha untuk memastikan bahawa kerja kami melangkaui produk kami kerana kami bercita-cita untuk berkhidmat kepada masyarakat Malaysia dengan cara yang lebih bermakna. Oleh itu, NegaraUmmph TV bukan sahaja menunjukkan dedikasi kita dalam memperkayakan pengalaman Malaysia, tetapi juga membuktikan bahawa BOH komited untuk menjadi sebahagian daripada setiap kegembiraan, sambutan dan momen dalam kehidupan semua pencinta teh di seluruh negara. "






Rakyat Malaysia yang ingin menjadi sebahagian daripada gerakan ini boleh melawat NegaraUmmph TV di www.negaraummph.tv dan menghantar versi mereka sendiri lagu kebangsaan 'Negaraku'. Nyanyian yang dimuat naik ke saluran akan disiarkan selama 24 jam pada 12.00 pagi pada hari Jumaat, 31 Ogos 2018.





Mengenai BOH Plantations Sdn Bhd

BOH Plantations adalah penanam teh terkemuka di Malaysia dengan 1,200 hektar tamanan teh yang terletak di kawasan tanah tinggi dan dataran rendah. Menghasilkan lebih dari 4 juta kilogram teh setiap tahun atau 5.5 juta cawan setiap hari, BOH adalah antara beberapa syarikat teh yang terintegrasi sepenuhnya di dunia yang tumbuh, memproses, membungkus dan memasarkan jenama teh aslinya sendiri, disampaikan segar dari ' teh ke cawan teh'.




Dengan warisan sejak tahun 1929, BOH mempunyai pelbagai teh dan aromatik yang menarik untuk pecinta teh di Malaysia dan dari seluruh dunia. Melalui teh, BOH percaya dalam mewujudkan detik-detik 'Ummph' di kalangan keluarga dan rakan-rakan.



Pusat Teh BOH memenangi anugerah di Sungei Palas, Cameron Highlands, terkenal dengan pelancong tempatan dan antarabangsa untuk pengalaman unik 'penemuan teh' dan pemandangan panorama yang memukau.



Diiktiraf sebagai syarikat yang memenangi anugerah, BOH telah menerima banyak penghargaan atas piawaiannya yang tinggi dalam kualiti produk, identiti jenama yang dihormati dan inisiatif komuniti. Peguambela yang kuat untuk kemampanan, BOH juga memainkan peranannya melalui program Tanggungjawab Korporatnya.





Untuk maklumat lanjut, kunjungi ke 




Facebook :