Terkini | New

Pembukaan Store realme Malaysia Terbaru di Sunway Pyramid Pada 19 September Dan Nikmati Diskaun Hebat.

realme Malaysia akan menambah satu lagi kedai pengalaman di Sunway Pyramid daripada yang baru-baru ini di NU Sentral, Kuala Lumpur dan Alor Star Mall, Kedah. Rakyat Malaysia yang tinggal di sekitar Bandar Sunway dapat berbelanja dengan selesa dan mempunyai pengalaman yang lebih baik dengan peranti sebenar bersama realme Malaysia.



Bersempena dengan pembukaan realme Experience Store di Sunway Pyramid, anda akan nikmati pelbagai aktiviti dan pengalaman menarik peminat dan pembeli dari 19 hingga 20 September 2020.

Pastikan anda tidak melepaskan peluang untuk mengunjungi perasmian Realme Experience Store di Sunway Pyramid. Peminat akan dapat mengambil bahagian dalam pelbagai aktiviti seperti Super Check In Lucky Draw, Fitness Challenge dan CLAW realme.

Selain itu, peminat layak untuk membeli produk realme dengan Pembelian Dengan Pembelian (PWP) 50% dan potongan 20% untuk produk AIoTnya. Peminat boleh mengunjungi kedai di Lot F1.45, Level F, Sunway Pyramid Shopping Mall bagi dapatkan pelbagai peranti pintar menarik.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai acara dan promosi kami, ikuti kami di laman Facebook  dan juga Instagram di @realmemalaysia.