Terkini | New

ANCASA HOTELS & RESORT Santuni Anak Yatim dan Asnaf

ANCASA HOTELS & RESORT Santuni Anak Yatim dan Asnaf.

Pakej Berbuka Puasa di Ancasa Hotels & Resorts, Menampilkan pelbagai hidangan tradisional dan barat yang istimewa.

Ancasa Hotels & Resorts yang menganjurkan Program Berbuka Puasa dan pemberian sumbangan baju dan duit raya rm50 kepada 35 orang anak yatim dan asnaf dari Pusat Jagaan Kasih Murni. Ramadhan Buffet bertemakan 'Kampong Boy'.



Sempena bulan Ramadan yang mulia ini umat Islam digalakkan untuk memperbanyakkan amalan bersedekah melakukan amal kebajikan. Selain dan berkongsi kenikmatan bersama golongan yang kurang bernasib baik, ganjaran yang diterima adalah bertipat ganda berbanding bulan lain Ancasa Hotel & Spa, Kuala lumpur jugak tidak melepaskan peluang menghulurkan sumbangan dan berbuat kebajikan pada Ramadan yang penuh keberkatan ini.



Ancasa Hotel telah menganjurkan Program Berbuka Puasa dan pemberian sumbangan kepada Anak-anak Yatim dan asnaf dari Pusat Jagaan Kasih Murni dan sekaligus melancarkan Ramadan Buffet bertemakan 'Kampong Boy'.

Program ini merupakan agenda tahunan Ancasa Hotel dalam membantu golongan yang kurang bernasib baik sekaligus menceriakan anak-anak yatim dalam menyambut Ramadan dan Hari Raya tidak lama sahaja lagi.


[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Anda boleh la ke Ancasa Hotel & Spa, Kuala Lumpur dengan tema "Kampung Boy". Terdapat hampir 100 jenis sajian makanan tradisional kampung yang akan disediakan setiap hari bermula 15 Mei - 14 Jun 2018.

Harga bagi buffet :
Dewasa : RM68.00 nett
Kanak-Kanak : RM 40.00 nett
















Hidangan makanan laut yang segar dan masakan secara terus oleh chef-chef hebat dari hotel.


















Anda akan di sajikan dengan iringan musik yang cukup merdu.






Pelbagai hidangan pendudi mulut yang menarik dan semestinya terbaik apatah lagi dengan kek dan coklat yang nampak mewah.






AnCasa Hotel & Spa telah memilih tema Kampong Boy "bertepatan dengan Kempen 'Stay. Dine & Win' yang sedang berlangsung dan akan berakhir pada 14 Julai 2018 di mana tarikh akhir untuk perlawanan Piala Dunia 2018.

Rindukan masakan seenak masakan ibu di kampung?? Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan baucar istimewa daripada Ancasa Hotel & Spa, Kuala Lumpur. Untuk tempahan Bufet Ramadan ‘Kampong Boy’.

Sila hubungi 03-2026 6060 sambungan 7703
lawati laman web Ancasa Hotels & Resorts di
www.ancasahotels.com .
@ancasahotels

Dengan setiap pembelian baucar yang bernilai RM50 dan ke atas, anda layak untuk menyertai ‘Stay, Dine & Win Campaign’ dan bakal membawa pulang hadiah-hadiah menarik!!!

Jangan lepaskan peluang keemasan ini dan anda boleh menikmati pelbagai masakan ala kampung yang enak, persis masakan ibu dan pada masa yang sama juga, anda akan di bawa mengimbau memori zaman kanak-kanak dengan tema dan dekorasi ‘Kampong Boy’ hanya di Ancasa Hotels & Resorts!!!
#ancasahotel #ancasahotelkl #buffetramadhan2018