Terkini | New

LOKA Hub Fesyen Selebriti Popular

LOKA Hub Fesyen Selebriti Popular. 
@loka.malaysia - 
“Meet & Greet” 
bersama @ladydidiemsia @rajailya @akmaabdullah @avaavanja @ermafatima & @ahyarosl 
LOKA Nu sentral








LOKA Sensasi Dunia Retail Bumiputera 

Dengan dibarisi 90 peratus peniaga Bumiputra, wajah baru gedung beli belah dan gaya hidup, LOKA kini memberi nafas baru dalam menjana ekonomi dunia retail tempatan LOKA bekerjasama dengan Dewan Peniagaan Melayu Malaysia (DPMM) dan juga sektor swasta serta diuruskan oleh Time Reveal (M) Sdn Bhd. 






Premis ini tampil baru lagi segar bersama-sama kepelbagaian produk jualan berkualiti tinggi milik usahawan Bumiputera Bukan sekadar produk berasaskan fesyen seperti pakaian, haruman dan aksesori, wajah baru LOKA juga turut menempatkan seleksi produk makanan kering, dekorasi berkualiti tinggi pada harga cukup berpatutan. 



Ini kerana LOKA, membuka pintu seluasnya kepada usahawan kecil dan sederhana untuk merebut peluang keemasan bagi menempatkan produk mereka di dalam premis berkenaan Dengan harga sewaan tapak vendor serendah RM550 sebulan, LOKA percaya ianya dapat membantu meluaskan perniagaan jenama tempatan di dalam gedung beli-belah bertaraf lima bintang.



LOKA mensasarkan untuk menempatkan 100 produk usahawan tempatan dan sejak berwajah baru ianya telah menarik perhatian 60 vendor antara nya Josh Lee, Ykeni, Kheng Yu, lmanhood, Beadjules Colourmy, Blau Grun, Theyla, Owl by Dowlani, Vintage Armor Grooming The other press, Noox, Lera, Batik Lah, The Rope Supply, Gustav Clothing, Wax&Stamped dan Triways.


Pelbagai klasifikasi produk barangan termasuk selebriti popular antaranya Didie Alias, Erma Fatima, Fazura, Wak Doyok, Raja Ilya, Avaa Vanja, Ahya Rosli dan ramai lagi.














































Pelbagai pilihan untuk anda dapati di sini untuk keterangan lanjut boleh dapatkan di sini.

#Lokasi: LOKA Malaysia
Nu Sentral Mall
#Alamat: Unit 1.13A, Level 1, Nu Sentral Mall, Jalan Tun Sambanthan, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia.

#Waktu Operasi: Isnin – Ahad (10 pagi-10 malam) 
 +60 3-2276-4128 / +60 3-2276-4129 
Instagram: @loka.malaysia

Laman web: www.goloka.my