Terkini | New

Majlis pelancaran One Championship : Destiny Of Champions

Majlis pelancaran One Championship :
Destiny Of Champions yang akan berlangsung pada:

Tarikh: 7 Disember 2018
Waktu: 6.30 Petang
Lokasi: Axiata Arena Kuala Lumpur

Mari ramai-ramai kita memberi sokongan kepada Jihin Radzuan, Agilan Thani, Gianni Subba dan Mohammed bin Mahmoud

https://www.facebook.com/ONEChampionship/






ONE CHAMPIONSHIP MENGANJURKAN ONE: 
DESTINY OF CHAMPIONS LATIHAN TERBUKA DI KUALA LUMPUR.

Media sukan terbesar dalam sejarah Asia ONE Championship™ (ONE), baru-baru ini secara rasmi mengadakan latihan terbuka 

ONE: DESTINY OF CHAMPIONS di Kuala Lumpur, menampilkan bintang handalan dalam sukan seni mempertahankan diri tanah air. Turut hadir atlet ONE Championship antaranya bekas pencabar gelaran Dunia ONE Agilan “Alligator” Thani, peninju flyweight terbaik Gianni Subba, bintang yang sedang melonjak naik Jihin “Shadow Cat” Radzuan dan pendatang baharu Mahmoud “Jordan Boy” Mohammed.














Maklumat lanjut untuk tiket ONE: DESTINY OF CHAMPIONS boleh didapati di www.onefc.com .

Untuk perkembangan Kejuaraan ONE, sila layari www.onefc.com, ikuti kami di Twitter dan Instagram @ONEChampionship, serta like kami di Facebook di https://www.facebook.com/ONEChampionship.


About ONE Championship™

ONE Championship (ONE) adalah hartanah media sukan terbesar dalam sejarah Asia dan juga produser terbesar rancangan isi kandungan sukan secara langsung di Asia. Berpengkalan di Singapura, ONE Championship adalah “Rumah” bagi seni mempertahankan diri dan menganjurkan pelbagai acara hiburan sukan berskala besar, antaranya Muay Thai, Kickboxing, Karate, Kung Fu, Silat, Sanda, Lethwei, Mixed Martial Arts, Tae Kwon Do, Submission Grappling dan banyak lagi. 

ONE menganjurkan acara terbesar hiburan sukan seni mempertahankan diri di seluruh Asia, dengan menampilkan artis seni mempertahankan diri terbaik dunia menerusi penyiaran media terbesarantarabangsa di Asia. ONE eSports, adalah subsidari ONE Championship, yang menguruskan sirieSports Championship terbesar Asia dengan gelaran perlawanan blokbuster terbesar dunia. ONEChampionship menyiarkan lebih 1.7 bilion penonton berpotensi di 136 negara di seluruh duniadengan beberapa penyiar global terbesar termasuk Fox Sports, ABS-CBN, Astro, ClaroSports,Bandsports, Startimes, Premier Sports, Thairath TV, Skynet, Mediacorp, OSN, dan banyak lagi.