Terkini | New

Promosi Menarik Sempena Marrybrown Berbaloi Puasa

Kali ini kami ingin berkongsi kepada anda promosi menarik Marrybrown Berbaloi Puasa yang patut anda cuba. Kita masih lagi berada dalam Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) di Malaysia. Semua pergerakan terbatas jadi sempena Bulan Ramadhan yang mulia ini pasti perlukan juadah berbuka puasa menarik bersama keluarga.



Memang penat jika asyik memasak sahaja, apa kata kita membeli makanan hidangan berbuka puasa secara online lebih pantas, menjimatkan masa dan jimat sempena Promosi MB Berbaloi Puasa kali ini.


Terdapat 3 Promosi Marrybrown Berbaloi Puasa iaitu MB Berbaloi Puasa Family Meals, MB Berbaloi Puasa Beli 1 Percuma 1 dan MB Berbaloi Puasa Istimewa Ramadan. Jom lihat lagi apa yang menarik untuk anda.



Bagi Promosi MB Berbaloi Puasa Family Meals untuk Ramadan kali ini sangat menarik dengan diskaun sehingga 40% dengan promosi bermula dari 27 April sehingga 23 Mei 2020. Promosi hanya untuk delivery dan takeaway sahaja.

Anda boleh lihat menu dan harganya sekali bagi MB Berbaloi Puasa Family Meals. Sesuai untuk keluarga kecil hinggakan keluarga besar sekitar 10 orang.
• Berbaloi A (2 – 3 pax)
 Harga dari RM24.90
• Berbaloi B (5 – 6 pax)
 Harga dari RM49.90
• Berbaloi C (8 – 10 pax)
 Harga dari RM79.90


Memang berbaloi jika berkongsi juadah MB Berbaloi Puasa bersama keluarga dan antara hidangan pilihan kami kali ini adalah MB Berbaloi Puasa Istimewa Ramadan.



MB Berbaloi Puasa Istimewa Ramadan dengan 2 KOMBO MB HANYA DARI RM20!.
Antara pilihan kombo Nasi Lemak MB, Hotouch Burger atau Lucky Plate. Hidangan pilihan kami adalah kombo Nasi Lemak MB dan Lucky Plate, jadi hidangan kami jadi berganda dan jimat. Hanya untuk delivery sahaja ok.







Terdapat banyak lagi pilihan menarik yang anda boleh menikmati sesuai dengan budget dan hidangan kesukaan anda. Siapa sahaja di Malaysia yang tidak suka pada beli satu percuma satu?

Hidangan pilihan popular juga terdapat promosi iaitu MB Berbaloi Puasa Beli 1 Percuma 1.






MB Berbaloi Puasa Beli 1 Percuma 1 juga menarik dengan pilihan kesukaan ramai hanya terhad kepada 3 penebusan setiap belian dan hanya untuk takeaway sahaja. Antaranya pilihan menunya adalah :

• Cheesy Wedges
• Chicken Sausage Burger
• Chicken Nuggets (6 pcs )
• Bubur Ayam MB
• Mushroom Soup

Buat pilihan anda untuk menikmati promosi menarik kali ini bersama Marrybrown Berbaloi Puasa. Bagi masa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) memang disarankan agar anda kawal pergerakan dan amalkan jarak sosial.



Jangan risau anda boleh beli secara online dan penghantaran lebih cepat dan mudah bagi berbuka puasa nanti. Selamat berpuasa dan menjamu selera bersama keluarga, anak-anak dan orang tersayang.

Promosi hanya sah untuk pesanan melalui Foodpanda, GrabFood, MB Delivery, BiteRider dan DeliverEat (https://marrybrown.com/mb-delivery/)

Untuk maklumat lanjut anda boleh singgah melihat menu menarik di laman web dan laman sosial MB.

Website: www.marrybrown.com/⁣
Facebook: www.facebook.com/MarrybrownMalaysia/
Instagram: www.instagram.com/marrybrownmy/
Delivery: https://marrybrown.com/mb-delivery/
#MarrybrownMY
#SomethingDifferent
#MBBerbaloiPuasa
#SenangJeOrderMB