Terkini | New

Promosi Ramadan Fest Di Just Seafood, Sunway Giza

Jom bersama kami untuk mencari lokasi menarik promosi bulan Ramadan nanti. Kali ini kami sempat merasa sendiri hidangan promosi bagi Ramadan feast di Just Seafood , Sunway Giza.

Memang padu dan terbaik! Makanan laut yang segar dan sedap. Mereka telah siap sedia dengan menu menarik sempena Ramadan dihidangkan khas pada pelanggan sekarang dan sepanjang bulan Ramadan Al-Mubarak.



Just Seafood telah dibuka 7 tahun yang lalu di Malaysia, dan telah menjadi salah satu restoran makanan laut yang menyajikan makanan dengan gaya yang unik yang memenuhi semua kaum dan budaya di Malaysia.



Mereka sangat mengalu-alukan semua bangsa dan agama, untuk meraikan semua juga acara & majlis anda di Just Seafood! Menu BABY LOBSTERS yang baru juga telah ditambah.

Pertama di Malaysia, dan Baby Lobster ini diimport dari Amerika Syarikat. Kini anda dapat menikmati gaya makan Louisiana Cajun yang sebenar dengan udang karang asli dari sana. Sos ISTIMEWA kami, THE CAJUN ORIGINAL, adalah menu terlaris nombor 1 di Just Seafood, Sunway Giza.



Sos ini adalah campuran rempah yang berasal dari Louisiana di Amerika, di mana penduduk tempatan di sana menikmatinya dengan makanan laut. Kami telah mengolah serba-sedikit sosnya untuk menjadikannya CAJUN ASLI SEAFOOD ASLI kami sendiri agar ia benar-benar enak dan menepati citarasa tempatan.

Sebilangan besar pelanggan yang telah mencuba sos yang dimasak dengan makanan laut segar kami, mereka telah memberikan ulasan yang terbaik mengenainya.

Disamping itu kami juga mempunyai 3 sos lain yang luar biasa.

BUTTER CREAM MILK, yang kami masak dengan hanya menggunakan mentega asli.



GOLDEN EGG EGG, yang kami masak dengan kuning telur masin yang enak tak terperi & menjadi kegemaran ramai disini.






SIGNATURE CURRY, yang kami masak dengan campuran ramuan banyak rempah kari yang berbeza agar ianya menjadi satu tarikan istimewa bagi semua.



Semua sos sangat sesuai untuk disesuaikan dengan semua makanan laut, serta memberikan rasa istimewa kepada makanan laut kami.



Selain itu kami juga mengesyorkan menu lain seperti, NELAYAN PLATTER, YANG BERKONSEPKAN MAKANAN LAUT YANG DIKUKUS. Sos yang disira di atas makanan laut yang berasal dari pulau Bali, Indonesia.

Ini adalah sos tradisional yang digunakan oleh nelayan di sana untuk memasak makanan laut mereka setelah mereka menangkapnya dari laut. Gaya memasak makanan laut budaya khas yang kami pelajari ketika kami mengunjungi Bali, dan diajarkan kepada kami oleh Pak Nelayan yang merupakan nelayan tradisional dari Bali. 



BABY LOBSTER CAJUN
Baby Lobsters / Crayfish / Crawfish / Lobsters Air Tawar (Dari Amerika Syarikat)
Baby Lobsters adalah tambahan terbaru untuk pelbagai makanan laut. Berasal dari Louisiana (AS), ini adalah makanan laut asli yang dimakan di sana. Akhirnya setelah 7 tahun, kami dapat membawa Baby Lobsters ke Just Seafood.


(Baby Lobsters)
RM80 untuk Setengah kg (12pcs)
RM150 untuk 1kg (24pcs)
(Disarankan dimasak dalam sos Cajun Asli / pedas Super Panas ... Dan disertakan dengan Lobak, Kentang & Jagung)



KETAM NIPAH (Dari Indonesia)
350g L saiz RM40
450 XL saiz RM55
550 saiz 2XL RM75
650g-790g 3XL saiz RM100
800g-1kg saiz 4XL RM140


KETAM BUNGA 
(Dari Sabah, ditangkap pagi dan diterbangkan ke KL pada hari yang sama. Tidak beku)
Setengah kg RM40
1kg RM75



TIRAM HIDUP (Dari Washington State USA. Saiz besar)
1 pc RM18
Beli 4 pc dapatkan 1 lagi PERCUMA.


Kerang (Indonesia & Thailand)
Kerang (Dari Jepun)
Kerang (Dari Chile)
Udang (Dari Sabah)
Sotong (Sabah)
Baby Gurita (Jepun)

Bagi peminat makanan laut jangan lupa untuk mencuba "BABY LOBSTER CAJUN" yang padu! Pastikan anda menikmati bersama kawan-kawan dan keluarga.

📍Just Seafood
C-8-G, Sunway Giza
Jalan PJU5/14, 47810
Petaling Jaya, Malaysia

Untuk tempahan & dine-in sila whatsapp
wasap.my/+60122290855/JustSeafood


Layari laman web dan laman sosial mereka di :
Facebook : https://www.facebook.com/JustSeafoodMY/
Instagram : https://www.instagram.com/justseafood_kd