Terkini | New

Pembukaan Lulu Hypermarket di Setia City Mall, Bandar Setia Alam Dengan Promosi Hebat

Kali ini ingin berkongsi dengan anda salah satu promosi menarik sepanjang Pembukaan Lulu Hypermarket di Setia City Mall, Bandar Setia Alam dengan Jualan INAUGURAL dan promosi hebat dengan tawaran pembukaan dari 31 March sehingga 4 April 2021.

  





Lulu hypemarket juga ada menyediakan semua keperluan Ramadan yang kita perlukan sempena bulan yang mulia ini. Kurma berkualiti tinggi, minuman dari Arab khas sempena Ramadan serta banyak lagi pada harga yang sukar untuk dilihat di mana-mana.


Sangat mudah mudah membeli-belah di Lulu Setia City Mall  kerana ruang niaga, susunan, kebersihan dan lain-lain yang besar dan selesa. Lulu Setia City Mall kali ini benar-benar luas dengan keluasan 150 ribu kaki persegi.


Bila dah sampai harus singgah di bahagian barang-barang elektik dulu yang terletak di bahagian atas dan pastinya meriah dengan promosi hebat seperti Samsung Smart TV 55' cuma RM1699 , Philips Blender Rm69 dan Sharp microwave oven Rm 189 yang pastinya menjadi tumpuan ramai.



Pilihan smartphone dan laptop juga mempunyai promosi yang hebat sesuai untuk mereka-mereka yang menggunakan ketika bekerja dari rumah sekarang ini. Memang berbaloi dengan harganya selepas diskaun.



Lantai UG seluas 40 ribu kaki persegi pula menempatkan Lulu Fashion Store, pakaian sukan dan pakaian tradisional seperti baju melayu. Memang semuanya ada bagi memenuhi keperluan membeli-belah dari kanak-kanak hinggalah orang dewasa.






Tingkat LG adalah seluas 70 ribu kaki persegi menempatkan bahagian pasar raya, barangan segar, coklat import berkualiti tinggi, kurma, kekacang, makanan panas yang menyelerakan, roti, kesihatan dan kecantikan, barangan isi rumah dan banyak lagi. 





Puas hati jalan-jalan sambil membeli belah dengan susunan makanan dan sayuran segar yang tersusun cantik. Barangan harian seperti sayur dan barangan basah juga menjadi tumpuan dengan harga yang istimewa sepanjang pembukaan.




Barangan dapur dan harian yang menjadi kemestian yang ada dalam troli-troli pengunjung yang datang sambil membeli dan jimat dengan harga murah dari biasa.







Tawaran pembukaan ini sangatlah mengujakan dan akan membuatkan anda ingin membeli belah. Jika anda berada berdekatan jangan lepaskan peluang ini untuk membeli-belah di Lulu Setia City Mall dan berjimat dengan nilai yang terbaik. 



Pastikan anda tidak terlepas tawaran pembukaan khas 5 hari ini sehingga 4 April 2021. Persiapan menjelang bulan puasa ramadan nanti bolehlah berbelanja di Lulu Hypermarket , selamat berbelanja.

Untuk maklumat lanjut sila layari laman sosial Lulu Hypermarket