Terkini | New

LEBIH 100 HIDANGAN UNTUK PROMOSI WEEKEND BBQ & STEAMBOAT BUFFET DINNER DI PULSE GRANDE HOTEL

Palm Hill Cafe yang beroperasi di Pulse Grande Hotel telah memulakan promosi Weekend BBQ & Steamboat Buffet Dinner. 𝗪𝗲𝗲𝗸𝗲𝗻𝗱 𝗕𝗕𝗤 & 𝗦𝘁𝗲𝗮𝗺𝗯𝗼𝗮𝘁 𝗕𝘂𝗳𝗳𝗲𝘁 𝗗𝗶𝗻𝗻𝗲𝗿 telah bermula pada 3 Disember 2021, dari 𝟲.𝟯𝟬𝗽𝗺 𝘁𝗼 𝟭𝟬𝗽𝗺, setiap Jumaat dan sabtu.



Weekend BBQ & Steamboat Buffet Dinner. 𝗪𝗲𝗲𝗸𝗲𝗻𝗱 𝗕𝗕𝗤 & 𝗦𝘁𝗲𝗮𝗺𝗯𝗼𝗮𝘁 𝗕𝘂𝗳𝗳𝗲𝘁 𝗗𝗶𝗻𝗻𝗲𝗿 yang akan menyajikan pelbagai hidangan enak untuk dinikmati oleh para pengunjung. Ini adalah untuk meraikan hujung tahun 2021 dan menyambut kehadiran tahun 2022 dengan bergaya, dan lebih bersemangat.


lebih 100 juadah yang telah disediakan khas oleh pasukan chef berpengalaman, Pulse Grande Hotel menawarkan pengalaman indah menikmati hidangan makan malam dalam kedamaian alam sekitar yang menghijau. Ini amat sesuai dengan konsep hotel ini yang berasaskan Hotel dalam Taman, Taman Dalam Hotel.



Bagi tahun 2022, Pulse Grande Hotel akan menjalankan lebih banyak promosi dan memperkenalkan lebih banyak pakej-pakej menarik konten-konten baharu dan mengujakan untuk dinikmati oleh semua ahli Keluarga Malaysia.




Antara pakej yang bakal muncul di tahun 2022 adalah pakej kesejahteraan minda, menggabungkan weekend staycation, makanan sihat yang lazat dan aktiviti kesejahteraan fizikal dan mental.


hotel juga sedang merangka satu promosi khas, diskaun hebat makanan dan minuman bagi semua yang berjaya menghabiskan trek khas Pulse Grande x Putrajaya Steps. Pengunjung yang bermula di kaki Putrajaya Steps, Monumen Putra dan tamat di Pulse Grande Hotel. Kepada anda yang gemarkan cabaran dan riadah sihat, ini pasti berbaloi untuk anda.



Pulse Grande Hotel juga akan kembali merancakkan pelancongan domestik Putrajaya dengan menawarkan pakej-pakej berkembar yang melibatkan kembara dan bersiar-siar (tours & sightseeing) di tempat-tempat menarik seluruh Putrajaya, dengan kerjasama pelbagai pihak. Semua ini sedang dirancang dan dirapikan, sempena tahun baharu 2022 nanti.






Hanya RM110 nett/pax anda boleh menikmati pelbagai jenis makanan yang enak, lazat dan sedap pada setiap hari Jumaat dan Sabtu bermula pukul 6.30 petang sehingga 10.00 malam. Orang ramai yang ingin mendapatkan info promosi terkini menempah atau sebarang pertanyaan, boleh mengubungi :

Tel : 03-8887 8888 / 010-228 5353 
Laman web : http://www.pulsegrande.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/pulsegrandhotel
Instagram ; https://www.facebook.com/pulsegrandhotel/
Email : bdd.pgp1@pulsegrande.com.my