Terkini | New

Kamera 48MP Yang Menakjubkan dari RM469, Hanya Dengan Samsung Galaxy A03


Mengambil gambar atau rakaman video tidak lagi menjadi kerumitan dengan telefon pintar. Oleh kerana reka bentuk yang besar, berat, dan harga yang tinggi, kamera biasanya tidak disukai. Simpan diri anda masalah dan memilih telefon pintar sebaliknya. Bukan sahaja ia lebih murah, tetapi ia juga ringan dan anggun. Berat peranti baharu dilancarkan oleh Samsung baru-baru ini hanyalah 196 gram.

Sesuai untuk sesiapa sahaja, dari pelajar ke orang tua anda, peranti kelas permulaan ini tidak mengecewakan. Berkualiti tinggi dan berharga rendah - ia hanya mungkin dengan Galaxy A03. Dikemaskan dengan kamera utama 48MP F1.8, anda boleh mengambil foto dan video resolusi tinggi tidak mengira waktu, termasuk pada waktu malam.

Dengan kamera kedalaman 2MP F2.4, anda boleh memberi lebih fokus kepada subjek imej dan menyesuaikan bagaimana kabur anda mahu latar belakang menjadi dengan Protrait Mode. Sekiranya anda ingin mengambil gambar makeup anda atau apabila anda bersatu semula dengan rakan-rakan atau keluarga anda, kamera depan 5MP F2.2 membolehkan anda mengambil selfie dengan sempurna.

Sekiranya anda mahukan lebih banyak ruang memori, anda sentiasa boleh menaik taraf dengan kad microSD sehingga 1TB - sekarang anda boleh mengambil gambar dan video tanpa henti.

Hadir dengan tiga warna iaitu Black, Blue dan Red, peranti yang berpatutan ini boleh menjadi milik anda dengan harga runcit disyorkan sebanyak RM469 untuk RAM 3GB dengan storan dalaman 32GB atau RM549 untuk RAM 4GB dengan storan dalaman 64GB.

Untuk maklumat lebih lanjut tentang Galaxy A03, layari https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a03-blue-32gb-sm-a035fzbdxme/