Terkini | New

Galaxy A73 5G dan Galaxy A33 5G Telah Dilancarkan Hari Ini Bersama 16GB RAM Dan Bateri 5,000mAh Yang Padu

Adakah anda sedang nantikan peranti Galaxy A73 5G atau Galaxy A33 5G terbaharu sejak Samsung membuat pengumuman global? Anda tidak perlu tunggu lagi, kedua-dua peranti ini kini tersedia untuk pembelian di mana-mana Samsung Experience Stores, Samsung Authorized Dealers dan Samsung E-Store hari ini! 

Untuk pengalaman yang lancar dan produktif, peranti ini dilengkapi dengan bateri berkuasa 5,000mAh yang boleh bertahan sehingga dua hari untuk memberi anda lebih banyak peluang untuk melakukan pelbagai perkara. 


Peranti Galaxy A73 5G dan Galaxy A33 5G dilengkapi dengan pemproses Octa-Core 16GB (8GB RAM fizikal + 8GB RAM maya) – dan storan dalaman 256GB dan 128GB. Jika anda rasa itu tidak mencukupi dan anda memerlukan lebih banyak storan untuk menyimpan aplikasi permainan atau gambar anda, anda sentiasa boleh menaik taraf storan anda dengan kad microSD sehingga 1TB.


Sama ada anda memilih peranti Galaxy A73 5G atau Galaxy A33 5G, kedua-dua peranti menampilkan OIS (optical image stabilization) yang membolehkan anda menangkap gambar dan video dengan jelas – tiada lagi kebimbangan tentang gerakan pada gambar anda! 

Tidak kira semasa anda dalam perjalanan, (atau berada di pulau jika anda sedang bercuti!) peranti ini tidak akan mengecewakan anda berkat binaan kaca Gorilla 5 dan ciri IP67 yang tahan air dan habuk. Tidak lupa, nikmatilah Pengalaman Galaxy yang dipertingkatkan dengan enam ciri yang bercirikan mercu yang boleh menjadikan hidup anda lebih produktif.

Samsung Pay – membolehkan anda membuat pembelian tanpa perlu membawa beg tangan anda. Bixby Routine – pembantu maya yang mempelajari tabiat anda dan menjangka keperluan anda. Link to Windows – memberi anda akses segera ke skrin telefon pintar anda terus dari PC Windows anda. Buds Auto Switch – membolehkan pertukaran lancar antara peranti Galaxy. App Continuity – sambungan merentas peranti yang membolehkan anda menyegerakkan aplikasi dari mana-mana peranti Galaxy dan Single Take – membantu anda menangkap gambar dan video terbaik dengan hanya satu ketikan butang.


Kedua-dua peranti tersebut berkuasa dan tahan lama – apa lagi yang mungkin anda perlukan daripada telefon pintar mampu milik? Antara Galaxy A73 5G dan Galaxy A33 5G, yang manakah antara peranti ini akan menjadi pilihan anda? Untuk masa yang terhad, anda boleh membawa pulang hadiah percuma apabila anda membeli salah satu daripada peranti tersebut. Lihat promosi hebat di bawah:

Untuk maklumat lanjut tentang Siri Galaxy A kami yang baru dilancarkan, layari:
Galaxy A73 5G: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a73-5g-awesome-mint-256gb-sm-a736blghxme/
Galaxy A33 5G: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a33-5g-awesome-blue-128gb-sm-a336elbhxme/