Terkini | New

Koleksi Raya AEON 2022 Bertemakan Raya Penuh Makna Dengan Trend Fesyen Terkini

Sempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang, AEON menyerikan “Raya Penuh Makna” dengan memperagakan Koleksi Raya AEON 2022 yang diadakan di AEON Mall Alpha Angle, Wangsa Maju Centre Court.


Majlis turut dilancarkan oleh Puan Low Ngai Yuen Ketua Pegawai Dagangan dan Pemasaran AEON Co. (M) Bhd yang hadir memberikan serba sedikit pengenalan tentang Koleksi pakaian raya dari AEON 2022.




Pertunjukan fesyen adalah dari Koleksi Raya AEON 2022  dengan koleksi jenama pakaian yang berkaloborasi bersama AEON seperti F.O.S, Jasmina, Anggun Cotton Collection dan Behati dalam menyambut 'RAYA PENUH MAKNA'.









Jenama-jenama 'in-house' AEON yang turut mengambil bahagian antaranya adalah jenama seperti Scarlet, Puteri, Arcadia. Tized, Agenda, Creme. Guys' Vision dan Suave.




Majlis cukup meriah dengan tetamu dan para pengunjung yang sedang membeli belah. Sesi Kiosk Koleksi Raya AEON 2022 juga turut menawarkan diskaun sebanyak 20% dari jam 1.00pm hingga 5.00pm pada hari yang sama.

Pengunjung dipelawa untuk bersama-sama membeli belah dan melihat koleksi pakaian raya yang tersedia untuk hari raya 2022 kali ini. 


Untuk maklumat lanjut sila layali laman web dan laman sosial media di :

Laman Web: www.aeonretail.com.my
Facebook:  www.facebook.com/MYAEONBiG/
Instagram: www.instagram.com/aeonretail.my/www.instagram.com/myaeonbig/?hl=en
Twitter: @AEON_Malaysia

#AeonMall #AeonWangsaMaju #FashionShow #Puteri #GuysVision #Arcadia #FOS #Jasmina #AnggunCottonCollection #RayaPenuhMakna