Terkini | New

Garmin Malaysia Melancarkan Siri Venu Sq 2 Mampu Milik dan Memperkenalkan paparan AMOLED serba baharu dan hayat bateri sehingga 12 hari

Garmin Malaysia Melancarkan Siri Venu Sq 2 Mampu Milik dan Memperkenalkan paparan AMOLED serba baharu dan hayat bateri sehingga 12 hari.

Garmin Malaysia hari ini melancarkan VenuSq 2 dan Venu Sq 2 – Edisi Muzik, jam tangan pintar GPS mampu milik yang menampilkan paparan skrin sentuh AMOLED baharu, 25+ aplikasi sukan terbina dalam dan hayat bateri sehingga 12 hari untuk melakukan semuanya. 



TheMusic Edition kini menyertakan storan muzik pada peranti untuk mendengar tanpa telefon manakala pengguna boleh kekal berhubung sepanjang hari dengan pemberitahuan pintar, penjejakan kecergasan dan pemantauan kesihatan. Tambahan pula, metrik kesihatan popular Garmin berfungsi 24/7 dalam satu caj untuk menyediakan pengguna gambar lengkap Body Battery™ mereka, skor tidur, tekanan dan tahap aktiviti.


Pemantauan kesihatan sepanjang hari.


●Kadar jantung berasaskan pergelangan tangan : Jejaki kadar denyutan jantung anda dan terima makluman kadar denyutan jantung yang tidak normal (tinggi/rendah) apabila badan dalam keadaan rehat.
● Pemantauan tenaga Bateri Badan: Lihat tahap tenaga semasa untuk mencari masa terbaik aktiviti dan rehat.
● Pemantauan tidur dan skor tidur: Penilaian menyeluruh tidur daripada berbilang penderia. Terima skor yang diperibadikan untuk tidur malam sebelumnya dan lihat pelbagai peringkat tidur, serta kadar denyutan jantung, tekanan, Pulse Ox2 dan data pernafasan, setiap pagi.
● Penjejakan tekanan: Dapatkan cerapan tentang keadaan hari anda dan terima peringatan yang santai
apabila tekanan dikesan. Dengan menjejaki pernafasan, kadar denyutan jantung purata, tahap tekanan,
aktiviti pernafasan terbina dalam boleh digunakan untuk menggalakkan pernafasan yang penuh perhatian.
● Penjejakan kesihatan wanita: Gunakan apl telefon pintar Garmin Connect™ untuk menjejak kitaran haid atau kehamilan. Jejaki simptom anda, dapatkan senaman dan pemakanan pendidikan dan banyak lagi. Aplikasi Penjejakan Kesihatan Wanita membolehkan anda melihat dan merakam maklumat dari pergelangan tangan.
● Gambar Kesihatan: Log sesi 2 minit untuk merekodkan metrik utama seperti kadar denyutan jantung, kadar denyutan jantung kebolehubahan, Pulse Ox, pernafasan dan tekanan. Laporan dengan statistik tersebut boleh diakses jam tangan atau dalam apl Garmin Connect.

"Tidak kira apa pun hari anda, siri Venu Sq 2 direka untuk mengikuti gaya hidup anda," kata Encik Scoppen Lin, Penolong Pengurus Besar, Garmin Asia. 

"Padat dengan kesihatan yang popular dan ciri kesihatan, pemberitahuan pintar dan hayat bateri yang mengagumkan - semuanya pada harga yang berpatutan titik harga - siri Venu Sq 2 menjadikannya mudah untuk kekal di atas kesejahteraan anda sepanjang hari."

Bergerak lebih banyak untuk pelbagai aktiviti
Dengan lebih daripada 25 GPS pramuat dan aplikasi sukan dalaman - termasuk berjalan, berlari, berbasikal, tenis, kekuatan, yoga, latihan selang intensiti tinggi (HIIT) dan banyak lagi, pengguna boleh memilih yang berbeza pemasa untuk aktiviti dan suaikan senaman mereka kepada bilangan pusingan, kerja/rehat selang waktu, dan aspek lain. 

Dipasangkan dengan apl Garmin Connect, pengguna boleh meneruskannya dengan mencipta latihan mereka sendiri dengan lebih daripada 1,600 latihan atau hanya memuat turun pra-dibuat.

Bersenam.
Untuk pelari, jurulatih larian peribadi dengan pelan latihan Garmin Coach percuma boleh diakses melalui aplikasi sama ada untuk berlatih untuk 5K, 10K atau separuh maraton seterusnya. Siri Venu Sq 2 akan terus menjejaki langkah, keamatan minit dan kalori yang dibakar melalui.

Kekal berhubung dengan Venu Sq 2
Apabila jam tangan dipasangkan dengan telefon pintar Apple® atau AndroidTM, anda boleh menerima teks mesej, lihat kemas kini media sosial, e-mel dan banyak lagi. 

Tambahan pula, Keselamatan dan pengesanannya ciri boleh digunakan dengan menghantar lokasi semasa pengguna ke kecemasan yang telah ditetapkan kenalan atau dengan menghantar mesej secara automatik jika insiden dikesan.

Muzik
Venu Sq 2 - Music Edition membolehkan pengguna menyimpan sehingga 500 lagu terus pada jam tangan, termasuk senarai main daripada Spotify®, Amazon Music dan Deezer (langganan diperlukan). Dipilih apl, muka jam dan item lain boleh dimuat turun oleh pengguna terus ke jam tangan daripada
Sambungkan Kedai IQ™, atau melalui aplikasi telefon pintar.

Reka bentuk
Siri Venu Sq 2 mempunyai reka bentuk aluminium segi empat tepat dan ringan 1.4 inci dengan
jalur silikon yang selesa untuk ditampung.

Harga dan Ketersediaan
Garmin Venu Sq 2 boleh didapati dalam warna Shadow Grey/Slate, White/Cream Gold dan Cool Pudina/Metallic Mint dengan harga runcit yang dicadangkan RM 1,230. Masing-masing, Dataran Garmin Venu 2 – Edisi Muzik datang dalam warna Hitam/Slate, Emas Gading/Peach dan Emas Kelabu/Krim Perancis dengan harga runcit yang dicadangkan RM 1,480.

Siri Garmin Venu Sq 2 boleh didapati di semua Kedai Jenama Garmin, peruncit sah dan dalam talian melalui Shopee, Lazada, dan kedai elektronik AECO.