Terkini | New

Pelancaran Produk AzymaCare Terbaru Strength Shampoo Dari AZYMA Group Sdn Bhd

Pelancaran Produk AzymaCare Terbaru Strength Shampoo Dari AZYMA Group Sdn Bhd


Azymacare melancarkan produk ketiga terbaru iaitu Strength Shampoo yang merupakan salah satu Produk SPA penjagaan diri berasaskan tanah liat yang kami keluarkan. Produk ini dikeluarkan dengan tagline Syampu SPA Tanah Liat No.1 Malaysia yang mengkhususkan untuk membantu merawat kulit kepala, mengurangkan keguguran rambut dan menyuburkan rambut.



Produk pertama adalah Gel Mandian SPA Tanah Liat berkuali tinggi yang kita namakan Azymacare Bodywash. Mempunyai dua jenis SKU iaitu 300ml dan 100ml (Mini Pack/ Travel Pack) dan produk kedua setakat ini adalah Pembersih SPA wajah atau kita namakan Clay Soap-Free Purifying Gel. 



Bahan utama ketiga-tiga produk adalah Tanah Liat yang digunakan adalah yang khusus dan istimewa, tidak terdapat di tempat biasa tetapi diperolehi dari salah satu tempat di Malaysia diformulasi dengan kaedah moden untuk menghasilkan produk ini. 




Antara bahan semulajadi utama selain tanah liat adalah Aloe Vera, Lavender, Timun dan Chamomile. Bahan-bahan ini adalah dijamin natural, bersih dan berkualiti tinggi. Dikilangkan oleh kilang yang mempunyai persijilan sistem pengurusan kualiti seperti GMP (kosmetik), Halal Jakim, ISO 9001:2015 dan US FDA.




Azymacare Strength Shampoo berdaftar dengan NPRA (KKM) dan mendapat kelulusan Jakim (Boleh rujuk website azymacare.com) . Azymacare Strength Shampoo merupakan produk Hair Spa 2in1 yang memberikan solusi dan alternatif kepada pengguna di luar sana untuk menggunakan syampoo yang bermutu tinggi. Malahan mereka tidak perlu memakai perapi rambut kerana syampu ini sudah ada bahan perapi (konditioner).



Azymacare Strength Shampoo tidak mengandungi bahan-bahan kimia yang berbahaya seperti Parabens, Diethanolamine, Pewarna Sintetik, Lyral yang biasanya ada dalam kosmetik lain. Ia juga bebas dari bahan-bahan yang berasal dari haiwan.

Kelebihan bahan utama Azymacare Strength Shampoo ialah:

1 - Mengurangkan keguguran rambut dan melebatkan rambut.
2 - Mengurangkan kelemumur kulit kepala.
3 - Mencegah kekeringan rambut.
4 - Membantu mengurangkan kegatalan kulit kepala.
5 - Melembap dan menyegarkan kulit kepala.
6 - Memperbaiki tekstur rambut agar lebih rapi dan terurus
7 - Mencegah rambut bercabang.
8 - Rambut lebih kuat, halus berkilau dan lembap.


Kelebihan tersebut adalah dari sumber Tanah Liat Asli dan ektrak botani yang sememangnya sangat berkesan untuk kecantikan dan kesihatan kulit kepala dan rambut kita. Produk Azymacare sememangnya diformulasi khusus untuk orang yang mementingkan penjagaan kulit dan sangat cerewet dengan pemakaian alat-alat pembersih kulit seperti sabun, syampu dan sebagainya.


Bagi pemasaran produk pula melalui beberapa rangkaian pemasaran secara retail farmasi, pembelian terus melalui laman sesawang : www.azymacare.com atau melalui ejen yang di namakan Authorised Associates dan di seluruh negara. Maklumat berkaitan ejen kami di dalam laman sesawang https://www.azymacare.com/senarai-associate/ . Boleh juga didapati dilebih 300 farmasi seluruh negara. Maklumat berkaitan farmasi yang menjual produk kami ada dipaparkan di laman sesawang https://www.azymacare.com/senarai-farmasi/ .


Jalinan Kerjasama Dengan artis Dan Personaliti Tempatan.
Bertujuan mempromosi produk ini dengan lebih meluas, kami juga menjalinkan kerjasama dengan beberapa artis dan personaliti yang terkenal seperti:

✓ Ustaz Fauzi Mustafa (Bekas Pengacara Rancangan Al-Kulliyah TV3
Dilantik sebagai salah seorang Ahli Badan Penasihat Syariah Azymé Group Sdn Bhd;
✓ Ben Ashaari Blogger dan Selebriti Fitness
Dilantik sebagai duta produk;
✓ Nurulhusna Bokhari Personaliti TV dan Radio
Dilantik sebagai duta produk.
Lantikan Ejen (Authorised Associates) dan Dropship Seluruh Negara.


✓ Oleh kerana kami masih baru di pasaran (2019 baru bermula pemasaran produk). Kami masih lagi memerlukan ramai ejen atau kami panggil Authorised Associates (AA) untuk memenuhi permintaan pelanggan yang semakin ramai.
✓ Setakat ini jumlah ejen kami lebih kurang 120 orang seluruh negara.
✓ Sesiapa yang berminat boleh hubungi hotline kami:
03-4032 0647 (Waktu Pejabat) 010-555 0647 Whatsapp Selepas Waktu Pejabat.
✓ Banyak kelebihan menjadi AA ini, antaranya menjana keuntungan sehingga 50%,
✓ Bantuan pemasaran seperti brosur, sample produk diberikan secara percuma,
✓ Bantuan pemasaran di dalam internet seperti FB dan Instagram.


Harga
1. Strength Shampoo 300ml RM80/pek (SM) RM85 /pek (SS)
2. Mandian Tanah Liat 300ml RM68 /pek (SM) RM75 /pek (SS)
3. Mandian Tanah Liat 100ml RM39 /pek (SM) RM46/pek (SS)
4. Pembersih Muka Tanah Liat RM39/pek (SM) RM46/pek (SS)
5. Semua harga sudah termasuk caj pengeposan.

Sekali lagi saya ulangi, dapatkanlah set lengkap spa di rumah Azymacare yang bermutu tinggi untuk membantu menjaga kesihatan kulit dan badan anda. Hargai anda dan hargailah kehidupan anda. Appreciate Life!


###

Latar Belakang Syarikat:
✓ Nama Sykt: Azyma Goup Sdn Bhd (1260884-K)
✓ Status: Melayu Islam Bumiputra Tempatan
✓ Lembaga Pengarah
Ahmad Zaiem Ismail - Founder
Mohd Apandi Hussian - Co Founder
✓ Ditubuhkan: pada 21 Disember 2017.
✓ Fokus: kepada pembuatan dan pemasaran produk pengguna iaitu produk SPA penjagaan kulit dan badan (skincare) berasaskan tanah liat yang bermutu tinggi.
✓ Jenama Azyma™ care
✓ Asas produk kami: Semulajadi . Sihat . Suci (Natural. Healthy . Hygiene)
✓ Motto kami adalah SET SPA DI RUMAH ANDA (YOUR OWN HOME SPA)