Terkini | New

Majlis pelancaran "Back To Life" Premier klinik Sempena Memperkenalkan Rawatan Terbaru Profhilo Dan Coolscupting.

Majlis pelancaran "Back To Life" Premier klinik Sempena Memperkenalkan Rawatan Terbaru Profhilo Dan Coolscupting.


Kali ini ingin kongsikan rawatan terbaru dari Premier klinik sempena Majlis pelancaran "Back To Life" yang memperkenalkan rawatan terbaru di Premier klinik yang merupakan menyediakan rawatan estetik premium di Malaysia dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.



Premier klinik menggunakan teknologi penjagaan kulit yang terkini dan dengan bantuan doktor estetik yang bertauliah dan diperakui LCP yang berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Terdapat 2 rawatan terbaru yang diperkenalkan iaitu Coolscupting dan Profhilo.


 Coolscupting

CoolSculpting ialah rawatan pengurangan lemak yang berkesan menggunakan suhu sejuk terkawal untuk MEMBEKU dan MEMBUNUH sel lemak yang tidak diingini. Prosedur itu sendiri sangat santai, bermakna anda boleh berehat dan bertenang sementara peralatan CoolSculpting berfungsi. 




Setelah melakukan proses ini anda akan diurut bagi memastikan keberkesanan yang lebih lagi. CoolSculpting secara keseluruhan biasanya berlangsung kurang daripada satu jam. Apa yang menarik kami dapat melihat sendiri demo yang sedang dilakukan.


Testimoni turut menunjukkan hasil yang menarik kepada Terance tanpa merosakkan sel tisu dan kulit walaupun dalam suhu bawah 14 celcius dan mampu menghilangkan lebih dari 27% lemak dalam beberapa kali rawatan.  Anda juga boleh membuang lemak di bawah perut, peha, dagu dan lengan tapi kami sarankan anda menerima nasihat dari Premier klinik terlebih dahulu.


Profhilo

Yang pertama seumpamanya, Profhilo ialah rawatan pelembab asid hyaluronik revolusioner 'di bawah kulit'. Pelembap yang unik dan boleh disuntik dengan 100% gel asid hyaluronik tulen yang disuntik ke dalam kulit untuk membantu merangsang pengeluaran kolagen dan elastin. 



Bukan sahaja penggalak kulit, ia juga menaikkan kulit untuk mengurangkan kesan penuaan dan mengembalikan keserian awet muda. Sesuai untuk kulit yang kendur, suram dan tidak bermaya menjadi lebih anjal dengan rawatan yang cepat dan mudah.



Bagi meningkatkan keanjalan dan tekstur kulit anda sebelum suntikan akan diberikan krim kebas tanpa rasa sakit dan memerlukan 2 rawatan untuk satu kitaran selama 6 bulan. Menurut Dr. Rachel Chong rawatan ini mengambil masa lebih kurang 45 minit dalam satu-satu masa.




Bagi mereka yang ingin membeli pakej promo CoolSculpting dan Profhilo istimewa, jangan lupa untuk menjamin slot temu janji anda dengan Cawangan Klinik Premier yang terdekat dengan anda. 

Untuk maklumat lanjut anda boleh layari laman web dan laman sosial mereka di :

+6012-662-5552
Whatsapp: https://wa.link/onqc0i
E-commerce: https://premier-clinic.com/shop/
Official site: https://premier-clinic.com/
Facebook: https://www.facebook.com/PremierClinicKL
Instagram: https://www.instagram.com/premierclinickl/