Terkini | New

Majilis Berbuka Puasa Ancasa Hotel Kuala Lumpur Bersama Pusat Pertubuhan Al-Firdausi

Majilis Berbuka Puasa Dan Agihan Bubur Lambuk Ancasa Hotel Kuala Lumpur Bersama Pusat Pertubuhan Al-Firdausi


Ramadan, bulan yang dikurniakan kasih sayang, belas kasihan dan kebaikan dalam kalangan masyarakat setempat. Ia juga bulan di mana kita digalakkan untuk berkongsi bahagian kita dengan mereka yang kurang bernasib baik. Tradisi AnCasa Hotel Kuala Lumpur setiap tahun dengan menyediakan dan mengedarkan “Bubur Lambuk” kepada orang ramai dengan rakan kerjasama dari Adabi berjaya di laksanakan.



AnCasa Hotel Kuala Lumpur mengadakan usaha sama dengan penaja kami yang dihormati, yang bekerja keras untuk menyediakan dan menghantar makanan yang dibungkus kepada orang ramai. Tidak dapat dilupakan ini bermula pada awal pagi dengan rakan-rakan dari hotel dan rakan kongsi menyediakan dan memasak bubur lazat dengan bahan-bahan istimewa yang dibawa oleh pasukan Adabi.






Pada sebelah petang, anggaran 40 kanak-kanak dari Pusat Pertubuhan Al-Firdausi diraikan bagi salah satu usaha Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) tahun ini dengan membawa mereka berbuka puasa yang tidak dapat dilupakan, selaras dengan objektif syarikat untuk memberi kembali kepada masyarakat. Kanak-kanak Pusat Pertubuhan Al-Firdausi dibawa ke kedai MyDin yang terletak dalam jarak berjalan kaki dari hotel untuk membeli kelengkapan Baju Raya.





Makanan lazat telah dihidangkan oleh Chef elit AnCasa Hotel Kuala Lumpur yang menyerlahkan pilihan istimewa daripada hidangan bufet Ramadan 2023. Sumbangan ‘duit raya’ turut disampaikan oleh wakil daripada UDA Holdings, Adabi, dan rakan kerjasama.






Untuk maklumat lanjut mengenai AnCasa Hotel Kuala Lumpur dan untuk membuat tempahan, sila layari www.ancasahotels.com.my atau hubungi +603 2026 6060.

FB : Ancasa Hotels & Resorts
IG : @ancasahotels
TikTok : AncasaHotelsResorts

AnCasa Hotel Kuala Lumpur
KUALA LIMPUR | PORT DICKSON | PEKAN, PAHANG | KUALA TERENGGANU