Terkini | New

Saudagaar Asia Sdn Bhd @ Choco Albab Memperkenalkan Produk Terbaru UNICORN STRAWBERRY CHOCOLATE

Saudagaar Asia Sdn Bhd @ Choco Albab Memperkenalkan Produk Terbaru UNICORN STRAWBERRY CHOCOLATE


UNICORN STRAWBERRY CHOCOLATE merupakan produk ke-5 yang di keluarkan oleh team Choco Albab. Encik Said Saiful Fazli, pengasas Saudagaar Asia Sdn dan team telah berusaha untuk menghasilkan satu lagi produk yang inovatif dan ianya direka khas bagi memenuhi keperluan pelanggan cilik kami. 




Bahan-bahan produk UNICORN STRAWBERRY CHOCOLATE ini terdiri daripada Premium Strawberry Chocolate, Premium Cereal & Vegetable Oil. Produk UNICORN STRAWBERRY CHOCOLATE ini telah menjalani R&D yang teliti agar memberikan penyelesaian yang terbaik dan berkualiti.



Encik Said Saiful Fazli dan semua Team Choco Albab percaya bahawa produk terbaru ini dapat memenuhi pasaran tempatan dan mempunyai kelebihannya yang tersendiri. Penjualan produk UNICORN STRAWBERRY CHOCOLATE akan dibuka untuk tempahan dalam masa terdekat dan bilangan terhad untuk keluaran pertama.




Majlis pelancaran turut diserikan dengan kehadiran wakil-wakil jualan dan kanak-kank cilik bagi memeriahkan majlis memperkenalkan Unicorn Strawberry Chocolate (ChocoAlbab). Nantikan kehadiran UNICORN STRAWBERRY CHOCOLATE dan nikmati bersama keluarga dan sahabat anda.


Untuk maklumat lanjut sila layari laman sosial media Choco Albab di https://www.facebook.com/ChocoAlbabHQMalaysia