Terkini | New

Santa Grand Signature Kuala Lumpur Mempromosikan 3 Masakan Authentic Mee Nyonya Asli.

Santa Grand Signature Kuala Lumpur Mempromosikan 3 Masakan Authentic Mee Nyonya Asli.

Santa Grand Signature Kuala Lumpur sempena Authentic Authentic Nyonya Noodles Hut untuk meraikan masakan tradisional Peranakan Baba Nyonya.


Santa Grand Signature Kuala Lumpur memperkenalkan menu “Authentic Nyonya Noodles Hut untuk meraikan masakan tradisional Peranakan Baba Nyonya. Menu promosi boleh didapati di ketiga-tiga  restoran; Kopi Bar, Kapitan Café dan Sky Lounge dari 1* Ogos 2023 hingga 31% Disember 2023 menjanjikan untuk menggembirakan ahli masakan Baba Nyonya.



Tanpa mengembara jauh, para pecinta makanan yang arif kini boleh mengunjungi di Santa Grand Signature Kuala Lumpur untuk merasai resipi asli Nyonya yang dibawakan oleh Chef Malaysia tempatan Tengku Abdul Hakim (Senior Sous Chef), Chef Nabilah Hanum (Chef De Partie) dan Chef Syafik (Demi Chef).


Menu menyelaraskan semua ciri penting hidangan Nyonya merangkumi kesegaran, kemanisan, masam, kepedasan dan rasa yang kaya dengan masakan asli Nyonya; Assam Laksa, Mee Kari dan Peranakan Nyonya Laksa. Makanan Peranakan kami seperti Assam Laksa, Mee Kari dan Peranakan Nyonya Laksa adalah hidangan yang menyelerakan untuk palet dan bahagiannya enak dan berbaloi untuk merasainya.





Selain hidangan istimewa ini, pengunjung juga boleh menikmati juadah Nyonya yang menjadi kegemaran ramai termasuk Cucur Udang, Nasi Goreng Nyonya dan banyak lagi. Sehingga hari ini, Santa Grand Signature Kuala Lumpur mengekalkan kaedah memasak tradisional dan menggunakan bahan premium yang paling segar. inilah yang membezakan kita dengan orang lain.





Disamping itu anda boleh merasai melihat suasana diatas pandangan tinggi seperti KLCC, Menara 118 dan juga Menara Kuala Lumpur, di hadapan kolam dan gim Santa Grand Hotels Kuala Lumpur.






Untuk maklumat lanjut dan tempahan, sila hubungi +603-2027 1969 atau e-mel di reservation@santagrandhotels.com.my - Layari laman web kami di www.santagrandhotels.com.my Makanan peranakan bukan hanya tentang makanan; ia mengenai hubungan dengan orang ramai.

IG : @sgsklc