Terkini | New

OAKWOOD AMPANG KUALA LUMPUR MEMPERKENALKAN MENU HIGH TEA DIWALI DAN SET MAKANAN INDIAN 12 NOVEMBER 2023.

OAKWOOD AMPANG KUALA LUMPUR MEMPERKENALKAN MENU HIGH TEA DIWALI DAN SET MAKANAN INDIAN 12 NOVEMBER 2023.


The Ascott Limited (Ascott), sebuah unit perniagaan penginapan yang sepenuhnya dimiliki oleh CapitaLand Investment mengundang para ahli media ke Previu Media Bufet Deepavali eksklusif pada Jumaat, 27 Oktober 2023, jam 6:30 petang. Acara ini akan diadakan di Restoran Treat, Oakwood Hotel and Residence Malaysia.


Previu Media Bufet Deepavali menawarkan pengalaman kuliner yang istimewa, memperlihatkan pelbagai rasa hidangan festif Hindu seperti Butter Chicken Masala, Palak Paneer, Jeera Pulao Rice, Aloo Gobi, Dhal Tadka, Lamb Varuval, Crispy Prawn 65, Salad Raita Timun, dan banyak lagi. Para tetamu akan berpeluang untuk menikmati hidangan lazat yang disediakan oleh para chef terkenal dari Restoran Treat yang diketuai Chef Zulkifli, menampilkan hidangan tradisional dan kontemporari yang terinspirasi oleh perayaan cahaya ini.



"Acara ini adalah perayaan budaya, masakan, dan komuniti," kata Keith Chan, Pengurus Besar Oakwood Hotel and Residence Malaysia. "Kami sangat gembira dapat berkongsi semangat Deepavali dengan media dan mempersembahkan hidangan lezat yang telah disiapkan oleh para chef berbakat kami untuk perayaan ini."






Warren Fernandez, Pengarah Pemasaran, Perhubungan Awam dan Komunikasi Ascott Malaysia, menyuarakan antusiasmenya terhadap acara ini, katanya, "Deepavali adalah masa kegembiraan, harmoni, dan persaudaraan. Kami berbesar hati menyelenggarakan Kajian Media ini, memberikan gambaran tentang tradisi dan rasa yang memperjelaskan perayaan penting ini."





Acara bermula dengan sambutan mesra kepada wakil media, diikuti dengan ucapan yang menginspirasi dari Keith Chan dan Warren Fernandez. Upacara Penerangan Kolam, sebuah tradisi Hindu yang indah yang melambangkan penyebaran positiviti dan cahaya, akan menjadi sorotan acara ini.




Previu Media Bufet Deepavali telah dimulakan secara rasmi pada jam 7:30 malam, membolehkan para hadirin menikmati hasil karya kuliner yang disiapkan dengan teliti oleh pasukan masakan kami. Turut hadir juga beberapa artis dan personaliti tv popular.

Acara ini untuk merasai kekayaan budaya Deepavali dan menikmati pelbagai hidangan yang dipamerkan.




RM88+ (Dewasa) RM44+ (Warga Emas) RM44+ (5-11 tahun) Set Makanan RM28+ Set Vegetarian RM25+

Best of Diwali Dishes by Oakwood Hotel & Residence, Kuala Lumpur. Untuk maklumat lanjut sila layari https://www.discoverasr.com/