Terkini | New

Preview Iftar Ramadan Citarasa Kampung Bertemakan Nostalgia Desa 2024 Di Farm In The City.

Preview Iftar Ramadan Citarasa Kampung Bertemakan Nostalgia Desa 2024 Di Farm In The City.


Citarasa kampung menjadi pilihan untuk anda menikmati makanan-makanan tradisi dan nostalgia kerana Nostalgia Desa Iftar kembali dari 13 Mac hingga 7 April 2024 menjamu selera berbuka puasa ramadan kali ini.


D'Pine Loghouse @ Farm di The City untuk pengalaman Iftar dan alami "balik kampung" untuk Iftar di Nostalgia Desa, dimana pengalaman "satu-satunya" yang luar biasa menanti. Sebuah oasis di tengah-tengah pusat bandar seperti perasaan pulang ke rumah menanti anda.




Nostalgia Desa Iftar 2024 kali ini membawa menu masakan melayu asli Pelbagai hidangan lazat yang disediakan dengan teliti oleh rakan kongsi, Hidayah Catering, yang mempunyai kepakaran lebih 30 tahun dalam masakan Melayu. Daripada kegemaran klasik kepada ciptaan inovatif, terdapat lebih daripada 88 hidangan setiap hari yang menarik.




Alami kegembiraan bertemu dengan haiwan kesayangan comel semasa sesi Iftar di Petting Zoo Delight bersama daya tarikan mereka ketika mereka menyertai anda sambil anda menikmati hidangan anda.


Berbuka puasa dengan tenang sambil anak-anak anda berpeluang bermain permainan tradisional, sama seperti ketika anda pulang ke kampung. Temui semula keseronokan permainan tradisional kampung seperti Congkak dan banyak lagi.


Suasana Balik Kampung ketika anda melangkah ke dunia nostalgia kerana 100% struktur kayu diilhamkan daripada kayu-kayan, membawa anda kembali ke kampung yang dihiasi dengan hiasan Ramadan serta Raya, membangkitkan kemesraan dan semangat musim perayaan.


Persekitaran Mesra Keluarga dengan kemudahan tempat letak kereta yang luas, membolehkan anda memberi tumpuan untuk mencipta detik-detik tersayang bersama orang tersayang dan kanak-kanak boleh bermain dan seperti bermain di "halaman rumah".



PROMOSI "EARLY BIRD" atau Pembelian Awal sedang berlangsung sekarang sehingga  20/3/ 2024  RM88 Dewasa Kanak-kanak RM55

𝐍𝐎𝐑𝐌𝐀𝐋 𝐏𝐑𝐈𝐂𝐄
Dewasa RM98
Kanak-Kanak RM58

Setiap pembelian 1 pax bufet (Dewasa) dapat voucher tiket masuk Farm In The City beli 1 percuma 1. Manakala, beli 10 pax Bufet dapat percuma 1 pax Bufet.

Jangan lepaskan peluang untuk menikmati pengalaman berbuka puasa bersama haiwan-haiwan kesayangan semua. Untuk maklumat lanjut anda boleh melayari laman web www.farminthecity.my dan laman sosial media mereka.