Terkini | New

Peluang Miliki Produk Jenama Sendiri Bersama MOHA BIOTECH

Anda kini berpeluang memiliki produk jenama sendiri bersama MOHA BIOTECH. 
Kepada usahawan dan bakal peniaga yang ingin hasilkan produk jenama sendiri yang di perakui halal, selamat , mengikut piawaian dan undang-undang di Malaysia. Jom kami perkenalkan anda sesuatu yang terbaik dan menarik perhatian anda setelah kami berkesempatan melawat pejabat MOHA BIOTECH mereka di Kajang baru-baru ini.



Latar Belakang MOHA BIOTECH.

MOHA Biotech mempunyai kilang OEM yang terletak di Bandar Kulai, Johor dimana ia telah berdaftar dengan SSM, GST, Halal dan berstatuskan GMP (Good Manufacturing Practice). Syarikat ini adalah kepunyaan 100% bumiputera muslim.

Perkhidmatan utama Moha Biotech adalah sebagai kilang pembuatan produk jenama sendiri khusus kepada bidang kecantikan; Makanan Tambahan Kecantikan /Kesihatan & Produk Rangkaian Penjagaan Kulit Wajah & Kosmetik.



MOHA Biotech berstatuskan OEM (Original Equipment Manufacturer) & GMP (Good Manufacturing Practice). MOHA Biotech adalah pengilang yang pengeluar produk jenama sendiri yang boleh dipercayai dan berstatus HALAL di peringkat global dan antarabangsa. MOHA Biotech telah lama berdaftar dengan KKM di mana telah disahkan mengikuti piawai dan keselamatan yang tetapkan.

MOHA Biotech ingin melahirkan ramai usahawan bumiputera yang yakin dan terdedah kepada potensi industri kecantikan dan sentiasa menjalankan kajian di dalam bidang penghasilan produk kecantikan dan kesihatan yang berkualiti.

Memastikan konsistensi dan kualiti produk sesuai dengan permintaan pelanggan mengikut formula yang disahkan selamat dan tidak merbahaya kepada pengguna. Antara Pengiktirafan MOHA Biotech adalah Halal, GMP dan MeSTI.





Peluang menarik bagi pelanggan yang ingin menghasilkan produk jenama sendiri seperti usahawan produk kecantikan atau kosmetik pihak MOHA Biotech telah membuat promosi iaitu menghasilkan produk minimum serendah 300 unit berbanding kilang yang selain sebanyak 500 unit. Selain itu pelanggan dapat membuat rakaman penghasilan produk mereka bagi tujuan pemasaran bagi melihatkan keselamatan dan kebersihan produk mereka terjamin.

PRODUK SUPPLEMENT YANG DITAWARKAN
Pencerahan
Collagen
Anti penuaan
Penyusuan ibu
Dalaman wanita
Detoksifikasi
Perlangsingan
Makanan sunnah
Tenaga lelaki
Otot &sendi
Payudara

PRODUK PENJAGAAN KULIT DAN KOSMETIK
Pencuci wajah
Toner
Krim
Gel
Foundation
Serum
Masker
Scrub
Sabun
Lotion.





Antara produk yang mendapat sambutan adalah Skin care Serum yang menjadi pilihan pelanggan untuk produk jenama sendiri. Pelanggan boleh memilih pelbagai jenis produk yang ada atau menambah formula sendiri mengikut kelulusan dan piawai yang ada. Antara pilihan menarik adalah dalam bentuk tablet, sachets, powder, liquid, gel atau cream.




KELEBIHAN OEM DI MOHA BIOTECH.

TERUS DENGAN KILANG 
- Pelanggan dapat berurusan dengan pihak kilang secara terus. 
- mempunyai premis sendiri 

FORMULASI ADALAH RAHSIA & BERBEZA 
-Formulasi yang di keluarkan adalah terbaru, berbeza dan rahsia 

BIMBINGAN PEMBUNGKUSAN &IDEA 
-Bimbingan idea bagi pemilihan pembungkusan, packaging diberikan 

BANTUAN PENDAFTARAN KKM 
-Bantuan pendaftaran di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia untuk BPFK dan NPRA di berikan.

BIMBINGAN BANTUAN PEMASARAN 
-Bimbingan bantuan pemasaran bagi pelanggan baru dan -lama turut disediakan.




Untuk maklumat lanjut  anda boleh melihat sendiri carta aliran pelanggan ketika berurusan bersama MOHA Biotech. Pihak MOHA Biotech akan membantu anda dari awal hinggalah menjadi produk akhir termasuk botol dan pemungkusan.



Jika anda berminat untuk menjadi usahawan produk kecantikan atau kosmetik dengan jenama anda sendiri atau pun ingin menjadi ejen MOHA Biotech. Anda di alu-alukan ke pejabat MOHA Biotech di alamat di bawah.

Jadi tunggu apa lagi jom kita ada produk sendiri.

ALAMAT
No 17 Jalan Damai Mewah 2, Taman Damai Mewah 43000 Kajang Selangor

Kilang OEM
MOHA Biotech
No.1140 Jatan Sni Putn 3/2 Taman Putri 81000 Kulai jaya, Johor

Laman Web: http://mohabiotech.com.my/
Email : mohabiotech@gmail.com