Terkini | New

Pullman Putrajaya Lakeside Magical Ramadhan Nights! 2018

Pullman Putrajaya Lakeside
Magical Ramadhan Nights! 2018

[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Anda boleh la ke Pullman Putrajaya Lakeside dengan tema Magical Ramadhan Nights! 2018. Terdapat hampir 300 jenis makanan yang akan disediakan setiap hari bermula 15 Mei - 14 Jun 2018 


Harga bagi buffet Pullman Putrajaya Lakeside 
@pullmanputrajaya
Magical Ramadhan Nights! 2018
Dewasa : RM188.00 nett
Kanak-Kanak  : RM 110.00 nett



Malam Ramadan Magical Pullman Putrajaya Lakeside menyediakan pelbagai hidangan tradisional Malaysia dan hidangan antarabangsa untuk para tetamu bagi menikmati pengalaman sepanjang bulan puasa. 



Apa yang menariknya kali ini adalah durian tanpa had serta pelbagai jenis pencuci mulut yang pastinya memikat selera anda.












 Hidangan kambing bbq serta seafood menambah lagi selera untuk berbuka puasa nanti. Semuanya terhidang segar dan di panggang dengan herba-herba yang menarik.












Pasti sesiapa pun teruja dengan kek dan manisan yang di ilhamkan oleh chef-chef hebat dan ternama. Kanak-kanak sangat teruja dengan bilik-warna warni ini.






Makanan western juga ada disediakan kepada pengunjung untuk merasai sedikit kelainan dalam makanan mereka dan di masak terus di situ.







 Floria putrajaya pun turut serta pada malam tersebut bagi memperkenalkan tarikh pesta bunga antarabangsa ini.





Malam Ramadan Magical Pullman Putrajaya Lakeside ikoniknya juga akan dipenuhi dengan Persembahan dan hiburan kanak-kanak.
Jadi jangan tunggu lagi segeralah menempah sekarang,

Anda boleh hubungi untuk tempahan 03 8890 0000 
 Email: magicalramadhan@pullmanputrajaya.com
Facebook : Pullman Putrajaya Lakeside
Instagram : Pullmanputrajaya  
Whatsapp 6016 8900 142.