Terkini | New

Bersama 3 Alasan Yang Patut Anda Miliki Telefon Pintar Budget Galaxy A23

Adakah anda sedang mencari telefon pintar yang hebat tanpa perlu berbelanja banyak? Galaxy A23 – rakan terbaik anda yang seterusnya daripada rangkaian telefon pintar mampu milik Samsung! Dengan harga runcit yang disyorkan sebanyak RM999, berikut ialah tiga sebab mengapa anda harus menambahkan peranti ini kepada troli beli-belah anda:



Pertama, cipta kenangan dengan kamera yang bagus Galaxy A23 dengan menggunakan kamera utama 50MP untuk hasil yang tajam dan profesional. Walaupun semasa anda menangkap imej landskap, memangkas imej tidak akan menjejaskan kualiti tangkapan anda. 

Dan bahagian terbaik dari semuanya? Ia dilengkapi dengan OIS (Optical Image Stabilization) yang membolehkan anda menangkap imej yang tajam dan merakam video yang jelas dengan mudah. Selain itu, peranti ini juga padat dengan kamera ultra lebar 5MP yang membolehkan anda memasukkan lebih banyak perspektif ke dalam tangkapan anda - tidak perlu lagi menyelit antara rakan apabila anda berada dalam ruang yang sempit! 

Jika anda ingin menangkap butiran – seperti tangkapan dekat perincian pada pakaian, makanan atau rupa solek mata anda – anda boleh bergantung pada kamera makro 2MP untuk melakukan semua kerja keras untuk anda, atau kamera kedalaman 2MP yang membantu untuk membawa lebih banyak perhatian kepada subjek tangkapan anda dengan cantik.


Kedua, lengkapkan diri anda dengan peranti yang boleh bersaing dengan anda - anda layak mendapatnya! Galaxy A23 dikuasakan dengan pemproses yang dinaik taraf yang memberikan anda kelajuan dan kuasa yang tiada tandingannya. 

Sama ada untuk keseronokan atau perniagaan, anda boleh mempercayai pemproses Octa-Core peranti ini sehingga 12GB (6GB RAM + 6GB RAM Plus), dan 128GB storan dalaman - yang sangat berpatutan, untuk titik harga ini! 

Jika anda memerlukan lebih banyak ruang untuk menyimpan dokumen penting atau kenangan berharga, tambahkan storan bernilai 1TB dengan kad MicroSD. Selain itu, telefon pintar ini juga dilengkapi dengan bateri 5,000mAh yang besar. Dengan ini, anda boleh menjalani hari anda melakukan perkara yang anda perlukan dan suka – sama ada menghadiri kuliah dalam talian atau bermain permainan dalam talian – untuk tempoh masa yang lebih lama, dengan kurang kebimbangan5.

Ketiga, Semua ini, dengan paparan besar yang membolehkan anda berseronok tanpa gangguan! Galaxy A23 tahun ini memberikan anda Paparan Infinity-V 6.6-inci FHD+ yang hebat dan sejernih kristal yang membolehkan anda melihat lebih banyak rancangan TV kegemaran anda, permainan dan sebagainya. Selain itu, ia juga menampilkan Dolby Atmos® yang membawa pengalaman visual anda ke tahap seterusnya apabila anda bermain permainan atau menggunakan kandungan hiburan untuk audio yang lebih mengasyikkan dan menawan.

Galaxy A23 didatangkan dalam empat warna yang cantik – Awesome Peach, Awesome Blue, Awesome Black dan Awesome White. Tidak kira personaliti dan gaya anda, ada satu untuk setiap orang! Jika anda ingin mendapatkan Galaxy A23 baharu, inilah masanya untuk mendapatkannya.

Untuk maklumat lanjut tentang Galaxy A23, sila layari: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a23-light-blue-128gb-sm-a235flbhxme/