Terkini | New

Galaxy Buds 2 Pro Bersama Teknologi Kualiti Bunyi Terkini Kepada Pembatalan Bunyi Aktif Yang Pintar, Berkuasa Dan Padu

Kali ini akan kami kongsikan kepada anda Galaxy Buds 2 Pro, dari Samsung yang memberikan pengalaman dari teknologi kualiti bunyi terkini kepada Pembatalan Bunyi Aktif yang pintar, Galaxy Buds 2 Pro Samsung Electronics telah direka bentuk untuk menyesuaikan diri dengan gaya hidup terkini.


Galaxy Buds 2 Pro telah dilancarkan bersama Galaxy Z Fold 4 dan Galaxy Z Flip 4 baru-baru ini dan Galaxy Buds 2 Pro adalah peningkatan ketara berbanding model terdahulu dan kini dalam kedudukan teratas di kalangan fon telinga wireless.

Jika anda seorang yang menghargai pengalaman audio yang berkualiti, daripada muzik berat hingga filem dramatik, Galaxy Buds2 Pro adalah untuk anda. Dengan bunyi ketelitian tinggi, ciri audio pintar yang dipertingkatkan, reka bentuk yang anggun dan padanan yang lebih selesa.


Galaxy Buds2 Pro, menawarkan pengalaman yang luar biasa untuk semua orang. Sama ada anda mencari pengalaman audio yang mengasyikkan, mencari reka bentuk yang selesa kerana ia berfungsi atau memerlukan fon telinga yang membolehkan anda menerima panggilan pada bila-bila masa.


Untuk pencinta muzik, fon telinga baharu menyediakan cara terbaik untuk mengalami album kegemaran anda, dengan julat dinamik tinggi dan resolusi bunyi sejernih kristal kini dalam Audio Hi-Fi 24bit wireless, membolehkan anda mendengar walaupun melodi paling senyap atau harmoni.  Selain itu, Audio 360 pintar membolehkan anda mengalami konsert kegemaran anda di YouTube seolah-olah anda berada di situ di tengah-tengah orang ramai dengan audio yang lebih padu.


Kekal Berhubung dan Fokus Dengan ANC Berkuasa
Galaxy Buds2 Pro bukan sahaja sempurna untuk mana-mana ahli muzik, ia juga berfungsi sebagai penyelesaian yang lancar untuk profesional perniagaan dan pelajar yang memerlukan tumpuan sepenuhnya di tempat kerja atau sekolah. Terima kasih kepada Active Noise Cancellation (ANC) yang berkuasa, kini lebih mudah berbanding sebelum ini untuk kekal produktif dan fokus apabila mengerjakan projek terbaharu anda.


Ciri ANC yang dipertingkatkan Buds2 Pro, dipertingkatkan sebanyak 40% berbanding model sebelumnya, pastikan anda hanya mendengar perkara yang ingin anda dengar semasa membatalkan bunyi yang tidak perlu. Terima kasih kepada peningkatan dalam ANC, Buds2 Pro benar-benar dapat membantu dengan pelbagai aspek kehidupan harian anda, membolehkan anda terus berhubung dan menjejaki di mana sahaja anda berada.


Reka bentuk kompak baharunya adalah 15% lebih kecil daripada model sebelumnya dan turut menampilkan reka bentuk yang dipertingkatkan dalam kedua-dua lubang udara serta perisai anginnya. Penambahbaikan ini membolehkan udara bergerak dengan lebih berkesan melalui fon telinga sambil mengekalkan kejelasan bunyi.

Auto Switch on Samsung Galaxy Buds 2 Pro secara bijak mengesan aktiviti mudah alih dan mengalihkan sambungannya ke telefon, tablet dan jam tangan Samsung Galaxy anda dengan lancar. Bertukar untuk menjawab telefon berfungsi walaupun anda disambungkan ke TV Samsung. Setelah Galaxy Buds 2 Pro disambungkan ke TV Samsung melalui Bluetooth, anda tidak perlu mengeluarkan fon telinga untuk menjawab telefon. Panggilan masuk boleh dijawab hanya dengan menekan Galaxy Buds 2 Pro dua kali


Apa yang menarik adalah pengesan suara akan mematikan ANC dan mengaktifkan Bunyi Ambien yang membolehkan anda mendengar perbualan dengan jelas tanpa mengalih keluar Galaxy Buds2 Pro dan jika anda tidak perlu bimbang kehilangan Galaxy Buds2 Pro anda dengan SmartThings Find, anda boleh mengesan Galaxy Buds2 Pro dengan ciri pengesanan lokasi. Ini memang sesuatu yang menarik!


Galaxy Buds2 Pro hadir dengan warna Graphite, White dan Bora Purple. Digilap hingga berkilat dengan bahagian dalam matte, Galaxy Buds2 Pro terasa lembut pada kulit dan sesuai digabungkan dengan mana-mana pakaian.


Samsung Galaxy Buds2 Pro dijual pada harga RM899 dan anda akan menerima Galaxy Buds2 Pro, Charging Case, Ear Tip, USB Cable dan Buku panduan.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Galaxy Buds 2 Pro anda boleh mengunjungi laman web dan laman sosial Samsung https://www.samsung.com/my/audio-sound/galaxy-buds/galaxy-buds2-pro-bora-purple-sm-r510nlvaxme/