Terkini | New

Kehangatan demam Piala Dunia sudah mula terasa di AEON Bersama Lagenda Bolasepak England, Robbie Fowler di AEON Mall

Kehangatan demam Piala Dunia sudah mula terasa di AEON! Bersama Lagenda Bolasepak England, Robbie Fowler di AEON Mall.


Kerancakkan dan demam Piala Dunia makin hampir dengan itu mari kita bersama-sama meraikannya bersama AEON. Bermula 15hb hingga 25hb ini pelbagai aktiviti akan diadakan di AEON Goal Bonanza untuk anda berpeluang memenangi barangan merchandise Piala Dunia yang ekslusif.

Terdapat banyak pilihan barangan pasukan kegemaran anda sambil anda bergaya meriahkan Piala Dunia anda kali ini dengan penuh ceria dan bergaya.

Ada yang lebih menarik!

Jangan lepaskan peluang menyaksikan perlawanan bola sepak antara England dan Iran bersama Lagenda Bolasepak England, Robbie Fowler di AEON Mall Tebrau City, Johor pada 21hb Nov ini. Robbie Fowler akan hadir ke AEON MALL Ipoh Klebang pada 20hb Nov dan AEON MALL Shah Alam pada 22hb Nov untuk sesi ramah mesra bersama penyokong dan peminat.

Peminat akan berpeluang menonton perlawanan antara England dan Iran secara live bersama lagenda tersebut. Jom ke AEON Goal Bonanza. Anda juga berpeluang memenangi Pass VIP Robbie Fowler dengan pembelian RM580 (bukan ahli AEON) dan RM480 (AEON members/AmBank Credit Card).

untuk maklumat lanjut sila layari laman web dan laman sosial mereka di :
● Facebook: AEON Retail Malaysia
● Instagram: AEON Retail Malaysia
● LinkedIn: AEON Group Malaysia