Terkini | New

Presto dan VSING bekerjasama dalam penebusan mata kesetiaan

Presto dan VSING bekerjasama dalam penebusan mata kesetiaan

Ahli VSING boleh menikmati lebih 20,000 produk dan perkhidmatan untuk penebusan dalam ekosistem Presto


Presto, penyedia penebusan dan penyelesaian kesetiaan E-dagang, pengagregat aplikasi dan platform pembayaran e-dagang PUC Berhad ('PUC' atau 'Kumpulan'), dengan mengumumkan kerjasama kesetiaan kepada ahli VSING bagi menghargai mata kesetiaan mereka.


VSING ialah sebuah platform hiburan sosial yang dipacu oleh muzik dengan kehadiran di Malaysia dan Singapura. Ia mengendalikan 12 cawangan di Malaysia dan satu di Singapura. Sehingga hari ini, VSING mempunyai pangkalan pengguna melebihi 80,000 individu.

Platform Presto terdiri daripada platform penebusan kesetiaan e-dagang, wang elektronik, dan juga menghimpunkan lebih daripada 10 juta ahli kesetiaan melalui pelbagai pengagregatan mata kesetiaan. Selain itu, Presto menyediakan perkhidmatan pembayaran, perniagaan teknologi serta syarikat bersekutu dengan perniagaan dalam pemajakan powerbank, kandungan digital, agregator logistik dan pergudangan, produk insurans am dan hayat dalam talian serta agregator perkhidmatan dan perkhidmatan penghantaran makanan.

 

Kerjasama itu akan membolehkan ahli VSING menggunakan V POINT mereka sebagai mata wang digital dalam platform Presto dan juga membolehkan ahli menggabungkan V POINT mereka dan kaedah pembayaran digital lain untuk membuat pembayaran. Kerjasama Presto – VSING akan bermula pada pertengahan Jun dan menyediakan ahli VSING pelbagai tawaran, termasuk produk dan perkhidmatan eksklusif, daripada jenama rakan kongsi terkenal kepada jenama dan perkhidmatan bebas. Dengan Presto sebagai rakan kongsi penebusan, V POINT akan bertindak sebagai mata wang digital; apabila membuat pembayaran, ahli boleh menggabungkan V POINT dengan kaedah pembayaran digital lain jika mata tidak mencukupi.

 

Encik Cheong Chia Chou, Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif Presto (Link)


Encik Cheong Chia Chou, Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif Presto berkata, “Visi kami adalah untuk memperkasakan ganjaran kesetiaan pelanggan dengan insentif yang lebih bijak, kami berhasrat untuk menyediakan rakan kongsi perniagaan kami satu mekanisme yang lancar dan berkesan untuk menguruskan program penebusan kesetiaan. Kami gembira dapat bekerjasama dengan VSING dan mengalu-alukan ahli mereka di atas platform Presto.”

Ahli VSING kini boleh merentasi dunia dan memilih ganjaran memggunakan ekosistem Presto mempunyai lebih daripada 20,000 produk dan perkhidmatan yang boleh mereka tebus. Pilihan yang diperluaskan meliputi segala-galanya dari rumah dan kediaman kepada alat elektronik atau perkhidmatan yang memanjakan. Ini akan menjadikan program kesetiaan VSING lebih menarik.”

 

Encik Vincent Teoh, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif VSING berkata, “Kami menantikan kerjasama itu disiarkan secara langsung pada pertengahan Jun dan kami pasti ahli kami juga menantikan kemungkinan dunia yang lebih besar. Kami sentiasa mencari peluang untuk meningkatkan program kesetiaan kami sambil menawarkan aplikasi mudah alih yang merevolusikan cara orang berkomunikasi dan berinteraksi. Ini disokong oleh ciri unik, termasuk sistem pemilihan lagu yang berkuasa, pilihan hadiah interaktif dan sistem peringkat keahlian eksklusif.”


MENGENAI PRESTO

Presto ialah Aplikasi E-Dagang Kesetiaan Terbesar di Malaysia dengan Menghimpunkan pelbagai mata kesetiaan untuk penebusan melalui Ekosistem Presto Online & Offline dengan pelbagai produk dan perkhidmatan untuk ditebus dalam MASA NYATA. "Memperkasakan Kesetiaan Pelanggan dengan Insentif Yang Lebih Bijak. Misi Presto adalah untuk meningkatkan pengalaman digital pengguna dan memberi kemudahan kepada kehidupan mereka melalui satu Aplikasi yang inklusif. Presto membenarkan pengguna melakukan tugas harian dengan lebih pantas dengan memanfaatkan teknologi terkini — membolehkan pengguna menjalani kehidupan yang lebih sejuk dan menjadi lebih kaya melalui perbelanjaan pintar.

MENGENAI VSING

VSING ditubuhkan pada tahun 2019 dan visi mereka adalah untuk menjadi institusi tadbir urus global yang terkenal. VSING kini beribu pejabat di Malaysia, dan secara aktif mengembangkan perniagaan di seluruh Rantau Asia. Buat masa ini, VSING telah berkembang di peringkat antarabangsa di 2 negara iaitu Hong Kong dan Singapura. Tidak lama lagi, mereka akan mensasarkan lebih banyak cawangan di lebih banyak negara yang berbeza. VSING menyediakan piawaian tertinggi dalam memudahkan pergerakan nyata mereka, untuk memastikan bahawa akan ada peningkatan dan pembangunan bakat yang betul dalam pelan hala tuju kerjaya mereka.