Terkini | New

Majlis Pelancaran Produk Premium FG Walet Berkerjasama Bersama Rangkaian MyNews Di Plaza Sentral, Kuala Lumpur.

Majlis Pelancaran Produk Premium FG Walet Berkerjasama Bersama Rangkaian MyNews Di Plaza Sentral, Kuala Lumpur.


FG Walet ialah jenama Sarang Burung Halal yang memenangi anugerah secara eksklusif menggunakan produk sarang burung berkualiti premium dan 100% bahan mentah semula jadi.

Diasaskan lebih 10 tahun lalu, Zhafou Global Sdn Bhd menyasarkan untuk menyampaikan produk paling semula jadi kepada semua pengguna pada harga yang berpatutan. Menggunakan teknik pembotolan berteknologi tinggi (Botol Vakum) untuk mengekalkan kesegaran ramuan untuk jangka masa yang lebih lama, tanpa memasukkan sebarang pengawet dalam produk mereka.


FG Walet ialah jenama Bird’s Nest milik Bumiputera pertama yang mencipta minat dan permintaan dalam pasaran Melayu. Pengasas mereka, Datin Fouziah Gous, sentiasa percaya dalam mempromosikan gaya hidup sihat untuk pengguna dari semua peringkat umur.




Mencipta jenama inovatif yang sedia untuk digunakan dan mudah diakses semasa dalam perjalanan, FG Walet Bird's Nest ialah jenama Halal Bird's Nest pertama yang menembusi platform komersial tempatan di seluruh negara seperti stesen minyak, rangkaian pasar raya, kedai serbaneka, rumah TV. membeli-belah, dan platform dalam talian.




Melangkah ke hadapan, FG Walet mengadakan acara pelancaran khas dengan kerjasama MyNews, salah satu rangkaian kedai runcit serbaneka terkemuka di Malaysia, dengan memfokuskan pada Skin Booster Series terbaharu mereka. Tersedia dalam kotak tmini sedia untuk dimakan, Sarang Burung Premium dengan Kolagen Tambahan dan Gula Batu bermanfaat untuk meningkatkan anti-penuaan dan meningkatkan seri kulit.


Sementara itu, Sarang Burung Premium dengan Kolagen dan L-Cysteine ​​mempunyai banyak manfaat yang menyokong peningkatan pencerahan kulit dan bertindak sebagai penggalak tenaga. Slogan "Feel The Difference in 21 Days" telah dibuktikan oleh ramai pengguna, menunjukkan bahawa pengambilan FG Walet Bird’s Nest setiap hari meningkatkan kesihatan dan kulit wajah secara keseluruhan kerana banyak manfaat sarang burung.


Antara Pencapaian Yang Telah Diperolehi :

- Anugerah Inovatif Produk MIHAS (2023)
- Anugerah Selebriti TikTok Mega LIVE Streamers (2023)
- Dianugerahkan Pilihan Superbrands Malaysia (2020)
- British Publishing House Ltd. Orang Berjaya di Malaysia (2020)
- Sarang Burung Pemakanan Terbaik oleh Anugerah Jenama Halal Asia (AHBA) (2019)
- Sarang Burung Halal Terbaik oleh Go Shop Malaysia (2019)
- 100 Ketua Pegawai Eksekutif Muda Teratas (Kategori Wanita) dalam Bidang Perniagaan 2019)
- Di bawah Skim Pembangunan Ejen mereka, FG Walet dengan bangganya mencipta ratusan Usahawan FG Walet di seluruh Malaysia.

Dilesenkan dengan semua sijil piawaian pembuatan yang diperlukan seperti HALAL, MESTI, GMP, dan HCCP, jenama FG Walet juga tersedia pada skala pasaran global, termasuk Brunei, Vietnam dan Singapura.

Untuk maklumat lanjut sila layari laman web dan laman sosial media mereka di :