Terkini | New

Hidangan Istimewa Grilled Butter Chicken Di The Chicken Rice Shop Kebali Lagi Dengan Rasa Yang Padu

Tak tahu nak makan apa hari ini?  Jom kali ini kami kongsikan kepada anda menu terbaharu dari The Chicken Rice Shop yang membawa kembali hidangan istimewa dan terbaik iaitu Grilled Butter Chicken yang bakal cair di hati korang. Perghhhh..


Menu Grilled Butter Chicken kembali dengan permintaan popular sebab rasa yang cukup sedap. Hidangan dengan tekstur dan rasa yang padu dan bau aroma mentega yang pasti buat anda teringat-ingat.

The Chicken Rice Shop tetap berpegang teguh pada slogan mereka "Nasi Ayam ... dan Lebih Banyak" kerana mereka tidak pernah gagal menarik pelanggan dengan pelbagai menu tempatan yang dapat dikaitkan dengan rakyat Malaysia.

Pasti kena terjah sebab memang tertunggu-tunggu menu ayam mentega yang sedap ini. Lagi tambah menarik nikmati bersama keluarga dan kawan-kawan.



Harga bagi set Grilled Butter Chicken The Chicken Rice Shop bermula dari RM21.90 dan promosi ini sah sehingga 31 Januari 2021. Set Grilled Chicken Butter anda boleh nikmati bersama hidangan sayur dan sup. Jangan lupa nikmati air boba 3 layer tehtarik, white coffe dan hainan coffee.



Sambil makan-makan sambil anda boleh sertai “Jadikan GBC Jodoh Anda” Peraduan Instagram Filter contest bermula dari 16 November hingga 20 December 2020. 


Jom semua kita sertai pertandingan dan pastikan korang dah like page The Chicken Rice Shop’s Official Facebook, Instagram, atau TikTok. 10 pemenang video paling kreatif akan memenangi 1 e-voucher menu Grilled Butter Chicken Meal A, dekat The Chicken Rice Shop.


Anda hanya perlu membeli Grilled Butter Chicken dari The Chicken Rice Shop dan membuat video kreatif melalui instagram. Muat naik video paing kreatif anda dan muat naik di akaun laman sosial Facebook, Instagram atau TikTok anda. 

Jangan lupa untuk meletak tag dan hashtag @thechickenriceshop #JadikanGBCJodohAnda #TCRS #GrilledButterChicken pada video anda.




Syarat-syarat peraduan intagram filter tu korang boleh lihat di laman sosial media mereka https://www.facebook.com/140267039355776/posts/3484222448293535/

Untuk maklumat lanjut anda boleh layari laman web dan laman sosial mereka di :