Terkini | New

Samsung Malaysia and KLFW Mempamerkan Peranti Ikonik Galaxy Z di Pentas Peragaan Berprestij KLFW


Samsung Malaysia Electronics memperingati kembalinya Minggu Fesyen Kuala Lumpur (KLFW) dengan ikonik Siri Galaxy Z menghiasi fashionshow di Pavilion Kuala Lumpur dalam meraikan kebangkitan industri fesyen di Malaysia. 


Awal tahun ini, Samsung memperkenalkan Galaxy Z Fold3 5G dan Galaxy Z Flip3 5G untuk membuka lembaran baharu telefon pintar boleh lipat. Peranti yamg berfungsi untuk memperkasakan melalui ekosistem yang dibina berdasarkan fleksibiliti, keterbukaan dan inovasi.


12 Model Terbaik bergambar bersama Andrew Tan, Pengasas KL Fashion Week dan Elaine Soh, Ketua Pegawai Pemasaran Samsung Malaysia Electronics.

Penyertaan terbaharu bagi Siri Galaxy Z yang terkenal telah dibina dengan craftsmanship dan digital intuition yang diharapkan dan digemari oleh peminat Samsung, tanpa melupakan penambahbaikan utama untuk menjadikan generasi boleh lipat ini yang paling inovatif. Daripada reka bentuk berani mereka kepada sinergi mereka melalui Galaxy Ecosystem, Galaxy Z Fold3 5G dan Z Flip3 5G telah benar-benar membawa cara baharu untuk mengubah cara kita hidup, bekerja dan bermain.


Sempena KLFW, Gerai Pop-Up Samsung Galaxy Z Experiential akan didirikan dari 3 – 7 November di Aras 3, Pavilion Kuala Lumpur untuk membawa Galaxy Experience terus ke tapak tangan pengguna. Sepanjang tempoh acara, pengguna akan dapat merasakan secara dekat dan peribadi semua perkara yang ditawarkan oleh Galaxy Z Fold3 5G dan Galaxy Z Flip3 5G bersama-sama peraduan dan promosi yang lebih menarik untuk disertai.

Untuk ini terkini produk Galaxy Z Series, boleh layari:

Galaxy Z Fold3 5G: www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-z-fold3-5g/buy/

Galaxy Z Flip3 5G: www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-z-flip3-5g/buy/