Terkini | New

Saksikan Filem " MEMBURU " Di Astro First Akan Datang

Tayangan Khas Filem " MEMBURU " , TIADA SESIAPA AKAN TERLEPAS.


Pra tonton Filem dan sidang media " MEMBURU " telah berlansung bersama artis-artis kegemaran ramai dan popular bertempat di Samsung ONYX Hall, MBO Atria Mall Galery Damansara Jaya, Selangor.


" MEMBURU " adalah kisah tentang seorang ayah yang bisa melakukan Apa saja demi untuk anaknya. Seorang ayah yang membuat keputusan yang salah dalam situasi putus asa dan akhirnya memakan dirinya sendiri dan anak kesayangannya.



Seorang gadis malang dikorbankan sebelum dia dapat memenuhi hajat ibunya . Seorang doktor yang tamak pulak mengambil kesempatan untuk menghasilkan keuntungan jutaan ringgit hanya untuk hidup dalam kemewahan.


Saksikan bagaimana keegoisan dan keserakahan mereka , sanggup membunuh seorang gadis miskin dengan kejam dan Rohnya bangun dari persemadiannya untuk menuntut bela dan membunuh pengkhianat disebalik mautnya.


Sebuah filem hasil karya Jaafar Taib & SK dan diarahkan oleh SK sendiri , " MEMBURU " menampilkan lakonan FAUZI NAWAWI , SHAH ISKANDAR , PUTERI SARAH LIYANA , SOFFI JIKAN , SERRA KAMAL , dan CATHY IKH.



Filem terbitan Immortal Productions ini pasti akan MEMBURU ANDA. Nantikan tanyangan filem "Memburu" di Astro first akan datang.